Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak usunąć możliwość używania USP/Gloscka w COD?
Started By
C.H.L.E.B.E.K
, 23.10.2012 15:36
6 replies to this topic
#1
Posted 23.10.2012 15:36
Jak w temacie, mianowicie mam klasę w COD Modzie i nie chcę żeby mogła używać USP/Glocka (zależy od teamu). Jak to zrobić?
#3
Posted 23.10.2012 16:34
Gdzieś ostatnio znalazłem o tym temat. Zaraz poszukam i edytuje chyba że mnie ktoś wyprzedzi:D
@@edit
Masz:D http://amxx.pl/topic...broni-uspglock/
@@edit
Masz:D http://amxx.pl/topic...broni-uspglock/
Edited by Rodzyn, 23.10.2012 16:36.
#4
Posted 23.10.2012 19:49
Dalej nie działa. Jest jakiś inny sposób?
#5
Posted 23.10.2012 19:52
spróbuj ten :
to linijkę :
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP}, bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
to linijkę :
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},zmien na :
new bronie_druzyny[] = {0},
Edited by EMINEM, 23.10.2012 19:56.
#6
Posted 23.10.2012 20:55
to jeszcze jakby nie działało to podsyłam kod odpowiedzialny za to właśnie -
Linijki 96-97 u mnie i u ciebie również
albo inaczej - wklej ten kod co podałem pod tym co teraz pokaże - to u ciebie musi być bo to standardowe:D
i żeby całość wyglądała tak:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_KNIFE, 1<<CSW_KNIFE},
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
Linijki 96-97 u mnie i u ciebie również
albo inaczej - wklej ten kod co podałem pod tym co teraz pokaże - to u ciebie musi być bo to standardowe:D
new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1],
zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
ilosc_klas;
i żeby całość wyglądała tak:
new punkty_gracza[33],
zdrowie_gracza[33],
inteligencja_gracza[33],
wytrzymalosc_gracza[33],
kondycja_gracza[33];
new bool:gracz_ma_tarcze[33],
bool:gracz_ma_noktowizor[33];
new bonusowe_bronie_gracza[33],
bonusowe_zdrowie_gracza[33],
bonusowa_inteligencja_gracza[33],
bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33],
bonusowa_kondycja_gracza[33];
new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1],
zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
ilosc_klas;
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_KNIFE, 1<<CSW_KNIFE},
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
Edited by Rodzyn, 23.10.2012 20:58.
#7
Posted 24.10.2012 08:51
Możesz również spróbować zabrać jej broń przy aktywacji klasy.
Chyba będzie dobrze
cod_take_weapon( id, CSW_GLOCK18 ) cod_take_weapon( id, CSW_USP )
Chyba będzie dobrze
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users