Mam pewien problem, a mianowicie zrobiłem sobie serwer z mapami dd2/inferno/nuke i podczas trwania nuke, pisze, że następna mapa to nuke, czas normalnie leci i potem mapa się zmienia na nuke. Więc takie błędne koło, w którym leci cały czas ta sama mapa, a chciałbym, żeby leciały: dd2-inferno-nuke.
Proszę o pomoc.
server.cfg:
Spoiler
// Glowny plik konfiguracyjny serwerow ProGamers.pl z dnia 10.10.2010r.
// PODSTAWOWE USTAWIENIA
// Nazwa serwera. Wyrazenie 'ProGamers.pl' jest obowiazkowe!
hostname "HSO-GAMING.EU [DUST2/INFERNO/NUKE] | ProGamers.pl"
// Haslo na serwer. W przypadku serwera prywatnego nie mozna go zdejmowac!
sv_password
// Haslo do zalogowania się na rcon.
rcon_password spierdalaj123
// Adres e-mail admina serwera.
sv_contact [email protected]
// Rejon swiata, w ktorym znajduje sie serwer (3 - Europa).
sv_region 3
// WCZYTYWANE PLIKI
// Config wczytywany przy uruchamianiu serwera.
servercfgfile server.cfg
// Config wczytywany przy zmianie mapy.
mapchangecfgfile server.cfg
// Lista banow z serwisu www.blacklisted.pl.
//exec blacklisted.cfg
// Lista zbanowanych adresow IP.
exec listip.cfg
// Lista zbanowanych SteamID.
exec banned.cfg
// Zapisywanie zbanowanych na serwerze SteamID.
writeid
// USTAWIENIA DOTYCZACE ROZGRYWKI
// Mozliwosc pauzowania rozgrywki.
;pausable 0
// Mozliwosc wejscia na speca na poczatku rundy.
allow_spectators 0
// Czas na kupowanie (w minutach).
mp_buytime 0.25
// Dlugosc trwania rundy (w minutach).
mp_roundtime 1.75
// Mozliwosc zranienia granatem graczy z tej samej druzyny.
mp_friendly_grenade_damage 1
// Mozliwosc zranienia bronia graczy z tej samej druzyny.
mp_friendlyfire 1
// Czas od podlozenia do wybuchu bomby
mp_c4timer 35
// Czas na poczatku rundy, w ktorym nie mozna sie poruszac (w sekundach).
mp_freezetime 6
// Ustawienia kamery po smierci gracza.
mp_forcechasecam 2
// Ustawienia kamery po smierci gracza.
mp_forcecamera 2
// Czarny ekran po smierci.
mp_fadetoblack 0
// Slychac bieganie graczy.
mp_footsteps 1
// Mozliwosc uzywania latarki.
mp_flashlight 1
// Mozliwosc wlaczenia przez graczy wspomagania celownia.
mp_autocrosshair 0
// Ile graczy wiecej moze miec jedna z druzyn (0 - wylacza limit).
mp_limitteams 0
// Zapisuje logi do pliku.
mp_logfile 1
// Zapisuje rozmowy w logach.
mp_logmessages 1
// Szczegolowosc zapisywanych logow.
mp_logdetail 2
// Blokada przechodzenia do druzyny, ktora ma wiecej graczy.
mp_autoteambalance 0
// Automatyczne wyrzucanie graczy zabijajacych swoich.
mp_autokick 0
// Automatyczne karanie graczy zabijajacych swoich.
mp_tkpunish 0
// Automatyczne wyrzucanie graczy za zabijanie zakladnikow.
mp_hostagepenalty 0
// Startowa ilosc pieniedzy.
mp_startmoney 800
// Dlugosc trwania mapy (w minutach).
mp_timelimit 25
// Limit rund na mape.
mp_maxrounds 0
// Wspomaganie celowania graczy.
sv_aim 0
// Mozliwosc wpisywania kodow.
sv_cheats 0
// Maksymalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_maxrate 25000
// Minimalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_minrate 5000
// Czestotliwosc odswiezania stanu gry przez serwer. Ustawianie ponad 333 jest zabronione!
sys_ticrate 533
fps_max 533
// Maksymalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_maxupdaterate 100
// Minimalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_minupdaterate 20
// Predkosc poruszania sie gracza.
sv_maxspeed 320
// Moc grawitacji.
sv_gravity 800
// Mozliwosc poruszania sie w trakcie skoku.
sv_airmove 1
// Przyspieszenie poruszania w trakcie skoku.
sv_airaccelerate 10
// Wielkosc obiektu gracza przy wykrywaniu kolizji z innymi obiektami w grze.
sv_clienttrace 1
// Mozliwosc slyszenia przez druzyne przeciwna tego co mowisz przez mikrofon.
sv_alltalk 0
// Ilosc HLTV, ktore moga sie podlaczyc do serwera.
sv_proxies 1
// Sila tarcia pomiedzy graczem, a obiektami w grze.
edgefriction 2
// Predkosc z jaka serwer wspoldziala z gra.
host_framerate 0
// DODATKOWE KOMENDY
// PODSTAWOWE USTAWIENIA
// Nazwa serwera. Wyrazenie 'ProGamers.pl' jest obowiazkowe!
hostname "HSO-GAMING.EU [DUST2/INFERNO/NUKE] | ProGamers.pl"
// Haslo na serwer. W przypadku serwera prywatnego nie mozna go zdejmowac!
sv_password
// Haslo do zalogowania się na rcon.
rcon_password spierdalaj123
// Adres e-mail admina serwera.
sv_contact [email protected]
// Rejon swiata, w ktorym znajduje sie serwer (3 - Europa).
sv_region 3
// WCZYTYWANE PLIKI
// Config wczytywany przy uruchamianiu serwera.
servercfgfile server.cfg
// Config wczytywany przy zmianie mapy.
mapchangecfgfile server.cfg
// Lista banow z serwisu www.blacklisted.pl.
//exec blacklisted.cfg
// Lista zbanowanych adresow IP.
exec listip.cfg
// Lista zbanowanych SteamID.
exec banned.cfg
// Zapisywanie zbanowanych na serwerze SteamID.
writeid
// USTAWIENIA DOTYCZACE ROZGRYWKI
// Mozliwosc pauzowania rozgrywki.
;pausable 0
// Mozliwosc wejscia na speca na poczatku rundy.
allow_spectators 0
// Czas na kupowanie (w minutach).
mp_buytime 0.25
// Dlugosc trwania rundy (w minutach).
mp_roundtime 1.75
// Mozliwosc zranienia granatem graczy z tej samej druzyny.
mp_friendly_grenade_damage 1
// Mozliwosc zranienia bronia graczy z tej samej druzyny.
mp_friendlyfire 1
// Czas od podlozenia do wybuchu bomby
mp_c4timer 35
// Czas na poczatku rundy, w ktorym nie mozna sie poruszac (w sekundach).
mp_freezetime 6
// Ustawienia kamery po smierci gracza.
mp_forcechasecam 2
// Ustawienia kamery po smierci gracza.
mp_forcecamera 2
// Czarny ekran po smierci.
mp_fadetoblack 0
// Slychac bieganie graczy.
mp_footsteps 1
// Mozliwosc uzywania latarki.
mp_flashlight 1
// Mozliwosc wlaczenia przez graczy wspomagania celownia.
mp_autocrosshair 0
// Ile graczy wiecej moze miec jedna z druzyn (0 - wylacza limit).
mp_limitteams 0
// Zapisuje logi do pliku.
mp_logfile 1
// Zapisuje rozmowy w logach.
mp_logmessages 1
// Szczegolowosc zapisywanych logow.
mp_logdetail 2
// Blokada przechodzenia do druzyny, ktora ma wiecej graczy.
mp_autoteambalance 0
// Automatyczne wyrzucanie graczy zabijajacych swoich.
mp_autokick 0
// Automatyczne karanie graczy zabijajacych swoich.
mp_tkpunish 0
// Automatyczne wyrzucanie graczy za zabijanie zakladnikow.
mp_hostagepenalty 0
// Startowa ilosc pieniedzy.
mp_startmoney 800
// Dlugosc trwania mapy (w minutach).
mp_timelimit 25
// Limit rund na mape.
mp_maxrounds 0
// Wspomaganie celowania graczy.
sv_aim 0
// Mozliwosc wpisywania kodow.
sv_cheats 0
// Maksymalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_maxrate 25000
// Minimalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_minrate 5000
// Czestotliwosc odswiezania stanu gry przez serwer. Ustawianie ponad 333 jest zabronione!
sys_ticrate 533
fps_max 533
// Maksymalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_maxupdaterate 100
// Minimalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza.
sv_minupdaterate 20
// Predkosc poruszania sie gracza.
sv_maxspeed 320
// Moc grawitacji.
sv_gravity 800
// Mozliwosc poruszania sie w trakcie skoku.
sv_airmove 1
// Przyspieszenie poruszania w trakcie skoku.
sv_airaccelerate 10
// Wielkosc obiektu gracza przy wykrywaniu kolizji z innymi obiektami w grze.
sv_clienttrace 1
// Mozliwosc slyszenia przez druzyne przeciwna tego co mowisz przez mikrofon.
sv_alltalk 0
// Ilosc HLTV, ktore moga sie podlaczyc do serwera.
sv_proxies 1
// Sila tarcia pomiedzy graczem, a obiektami w grze.
edgefriction 2
// Predkosc z jaka serwer wspoldziala z gra.
host_framerate 0
// DODATKOWE KOMENDY
mapcycle.txt
Spoiler
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_inferno
de_nuke
maps.ini
Spoiler
; Maps configuration file
; File location: $moddir/addons/amxmodx/configs/maps.ini
; To use with Maps Menu plugin
; Add in your mod's maps here
; Delete this file to use mapcycle.txt
de_dust2
de_inferno
de_nuke
; File location: $moddir/addons/amxmodx/configs/maps.ini
; To use with Maps Menu plugin
; Add in your mod's maps here
; Delete this file to use mapcycle.txt
de_dust2
de_inferno
de_nuke