Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czy ta funkcja będzie ustawiac ilosc amunicji i magazynku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 18.10.2012 16:14

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 60);
cs_set_weapon_ammo(CSW_MP5NAVY, 25);
}
}


Mam pytanie czy ta funkcja ustawi dla MP5 dana liczbe amunicji i magazynku ?

Użytkownik Szymek^ edytował ten post 18.10.2012 16:15

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.10.2012 16:20

cs_set_weapon_ammo ustawia liczbę amunicji dla danego bytu, nie typu broni.

W dokumentacji masz świetny przykład: http://amxx.pl/dokum...set_user_bpammo

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.10.2012 16:21

public CurWeapon(id)
{
                new weapon = read_data(2);

if(is_user_alive(id) && weapon == CSW_MP5NAVY)
{
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 60);
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id) 
if(weapon_id)
	cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25)
   }
}
Mam nadzieje, że CurWeapon to event zmiany broni. (zarejestrowany już).
Nie jestem pewnien co do cs_set_weapon_ammo, ale to chyba ustawia liczbe ammunicji w magazynku, takie moje podejrzenia :D
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 18.10.2012 16:30

Ale po zmianie broni na inną i ponownym potem wybraniu Mp5 zostanie pozostały magazynek tak? Czy się odnowi?
  • +
  • -
  • 0

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.10.2012 16:32

Odnowi się, oczywiście jeżeli funkcję CurWeapon zarejestrowałeś jako event zmiany broni (w plugin_init najczęściej się to rejestruje).
Jeżeli chcesz, żeby tylko raz dało magazynek to przy spawnie gracza (Ham_Spawn), dawaj graczowi broń i daj mu magazynki.
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 18.10.2012 17:27

Dzięki za pomoc, łapcie plusy.
  • +
  • -
  • 0

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 18.10.2012 17:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych