Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie o warunek


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 nemore

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 10.04.2009 13:15

Witajcie.

Mamy pytanie, mam nadzieję że jakos pomożecie. Otóż, chodzi mi o to jak ma wyglądać mój warunek w "if" jakiej funkcji mam użyc. Bo chcę : żeby było tak , :"jezeli gracz uzyje zbindowanego klawisza" potem wiadome instrukcja ,nie wiem jakiej funkcji użyć: konkretnie chodzi mi o ten plug: chce żebyzapisywało w logach jezeli klient nacisnie klawisz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Bindowiec"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mlody"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "nowarunda", "a", "1=0", "2=0")

}

public nowarunda()
{
new players[32], ip[16], inum
new name[33]
get_players(players,inum)

for(new i,player; i <= inum; i++)
{
player = players[i]
get_user_name(player,name,32)
get_user_ip(player,ip,15)
client_cmd(player, "bind END ^"say_team @Nacisnalem klawisz END, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind DEL ^"say_team @Nacisnalem klawisz DEL, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind INS ^"say_team @Nacisnalem klawisz INS, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind HOME ^"say_team @Nacisnalem klawisz HOME, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind F12 ^"say_team @Nacisnalem klawisz F12, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind F11 ^"say_team @Nacisnalem klawisz F11, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind F9 ^"say_team @Nacisnalem klawisz F9, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
}
if (// i tu własnie jak warunek ma wygladać)
}
log_to_file("cziter.txt","adres Ip: %s | nazwa gracza: %s",ip,name)
}


  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2009 13:22

Nie możesz zrobić bezpośrednio czegoś takiego if (klawisz_FXX == wcisniety)
możesz spróbować użyć funkcji sprawdzającej teksty pisane przez graczy i jeżeli np w tekście jest "moge czitowac" to traktujesz gracza tak jakby wcisnął przycisk.



p.s.
wg tego jestem cziterem ^^ - mam zbindowane wszystkie klawisze funkcyjne xD
  • +
  • -
  • 0

#3 nemore

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 10.04.2009 13:52

Pavulon,

wg tego jestem cziterem ^^ - mam zbindowane wszystkie klawisze funkcyjne xD

zauwazyłem właśnie, a jak ma np. wygladać składnia dzięki której graczowi który wchodzi na serwer przypisuje np że pod klawiszem : "q" będzie mieć np. strzelanie (+fire).
Znaczy się obraz tego już mam przed oczami tylko chciałbym się upewnić ;). Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2009 13:59

public client_connect(id)
{
	client_cmd(id, "bind ^"q^" ^"+fire^"")
}
?
  • +
  • -
  • 0

#5 nemore

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 10.04.2009 17:50

dzięki wielkie ;) można zamknąć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych