Mamy pytanie, mam nadzieję że jakos pomożecie. Otóż, chodzi mi o to jak ma wyglądać mój warunek w "if" jakiej funkcji mam użyc. Bo chcę : żeby było tak , :"jezeli gracz uzyje zbindowanego klawisza" potem wiadome instrukcja ,nie wiem jakiej funkcji użyć: konkretnie chodzi mi o ten plug: chce żebyzapisywało w logach jezeli klient nacisnie klawisz.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Bindowiec"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mlody"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "nowarunda", "a", "1=0", "2=0")
}
public nowarunda()
{
new players[32], ip[16], inum
new name[33]
get_players(players,inum)
for(new i,player; i <= inum; i++)
{
player = players[i]
get_user_name(player,name,32)
get_user_ip(player,ip,15)
client_cmd(player, "bind END ^"say_team @Nacisnalem klawisz END, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind DEL ^"say_team @Nacisnalem klawisz DEL, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind INS ^"say_team @Nacisnalem klawisz INS, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind HOME ^"say_team @Nacisnalem klawisz HOME, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind F12 ^"say_team @Nacisnalem klawisz F12, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind F11 ^"say_team @Nacisnalem klawisz F11, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
client_cmd(player, "bind F9 ^"say_team @Nacisnalem klawisz F9, moge czitowac, moje IP to %s^"", ip)
}
if (// i tu własnie jak warunek ma wygladać)
}
log_to_file("cziter.txt","adres Ip: %s | nazwa gracza: %s",ip,name)
}