Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prosze o dodanie modelu do klasy

Klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 cs-clasic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 15.10.2012 11:57

Prosilbym o dodanie modelu do klasy i powiedziec gdzie mam wrzucic ten model zeby działało :)
Model nazywa się assasin.mdl


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "1/1 z kosy,mniejsza grawtika,mniejsza widzialnosc";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
        ma_klase[id] = 1;

        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
        ma_klase[id] = 0;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Refresh @
dasiek (15.10.2012 11:41):
Dodaj Kod w załączniku bądź w tagu CODE

Użytkownik cs-clasic edytował ten post 15.10.2012 11:41


#2 The Rock

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.10.2012 14:31


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Assasin";

new const opis[]	    = "1/1 z kosy,mniejsza grawtika,mniejsza widzialnosc";

new const bronie	    = 0;

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

}

public plugin_precache()

{

	    precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

			    ma_klase[id] = 1;

			    return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

			    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

			    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

			    ma_klase[id] = 0;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)

{

if(!ma_klase[id])

return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);

}

else

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;

}

public Odrodzenie(id)

{

	    if(ma_klase[id])

	    {

			    cs_set_user_model(id, "assasin");

	    }

}


  • +
  • -
  • 1

» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN


#3 cs-clasic

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 16.10.2012 18:07

A gdzie mam dodac model ? :D


Oczywiscie + leci dla ciebie .

Użytkownik cs-clasic edytował ten post 16.10.2012 18:08


#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 16.10.2012 18:11

w

models/player/assasin/assasin.mdl


  • +
  • -
  • 2

#5 cs-clasic

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 16.10.2012 22:57

Dziękuje, plus leci Mozna zamknąć

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 16.10.2012 23:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych