Witam, dzisiaj pokaże wam jak dodać KillStreak i DeathStreak do HUD'a. Dodanie ks i ds do hud wygląda następująco:
Znajdź:
new bool:freezetime = true;
Daj dwa entery i dodaj:
new licznik_zabiccod[33]; new licznik_smiercicod[33];
U mnie po edycji wygląda to tak:
new bool:freezetime = true; new licznik_zabiccod[33]; new licznik_smiercicod[33];
Znajdź:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Dodaj pod:
register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKillCod", "a");
U mnie po edycij wygląda to tak:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKillCod", "a");
Znajdź "public PokazInformacje(id)" i odszukaj w nim:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
Na końcu informacji co ma pokazywać (Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s) dodaj:
^nKillStreak : x%d^nDeathStreak : x%d
Na końcu:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^nDeathStreak : x%d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
Na końcu (czyli za nazwy_perkow[perk_gracza[target]])
Dodaj:
, licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target]
Po edycji powinno wyglądać mniej więcej tak:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKillStreak : x%d^nDeathStreak : x%d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target]);
W tym samym public'u (public PokazInformacje(id)) znajdź:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Na końcu informacji co ma pokazywać ([Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]) dodaj:
^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]
Na końcu:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Na końcu (czyli za nazwy_perkow[perk_gracza[target]])
Dodaj:
, licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id]
Po edycji powinno wyglądać mniej więcej tak:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id]);
Znajdź:
public ZarejestrujKlase(plugin, params) { if(params != 7) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS) return -1; pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin; get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); return ilosc_klas; }
Stwórz pod nim taki public:
public SmiercGraczaKillCod(id) { new zabojcacod = read_data(1) new ofiaracod = read_data(2) licznik_smiercicod[zabojcacod] = 0; licznik_zabiccod[zabojcacod]++; if(!is_user_alive(id)) { licznik_zabiccod[ofiaracod] = 0; licznik_smiercicod[ofiaracod]++; } }
Po edycji powinno to wyglądać mniej więcej tak:
public ZarejestrujKlase(plugin, params) { if(params != 7) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS) return -1; pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin; get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); return ilosc_klas; } public SmiercGraczaKillCod(id) { new zabojcacod = read_data(1) new ofiaracod = read_data(2) licznik_smiercicod[zabojcacod] = 0; licznik_zabiccod[zabojcacod]++; if(!is_user_alive(id)) { licznik_zabiccod[ofiaracod] = 0; licznik_smiercicod[ofiaracod]++; } }
Screen:
Testowane na local'u i serwerze
Wszystko starałem się opisać najprościej jak umiałem
Gotowiec:
QTM_CodMod.sma 39,68 KB 234 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx