Dodałem wszystko tak jak mówisz ale w grze menu się nie wyświetla
Czytałem gdzieś że gdy w nowym menu zrobi sie bezstronicowość to Nie można zrobić tego "wyjścia"
Teraz mam kolejne pytanie tym razem ze starym menu ( na razie nie zakladal nowego tematu, jesli bedzie taka potrzeba to zaloze)
Mam takie menu:
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_menucmd(register_menuid("nazwa"), 1023, "handlenazwa");
register_clcmd("say /menu","shownazwa");
register_clcmd("say_team /menu","shownazwa");
}
public shownazwa(id) {
new bodynazwa[256], len, keys;
len = format(bodynazwa, sizeof bodynazwa - 1, "Moj tekst");
keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 | 1<<9 )
show_menu(id, keys, bodynazwa, -1, "nazwa");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public handlenazwa( id, key ){
switch(key + 1){
case 1:{
client_cmd(id, "say /poradnik")
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:{
client_cmd(id, "say /regulamin")
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 3:{
client_cmd(id, "say /rs")
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 4:{
client_cmd(id, "say /top15")
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 5:{
client_cmd(id, "say /bf2")
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 7:{
client_cmd(id, "say /respawn")
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 8:{
client_cmd(id, "say /guns")
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 9:{
client_cmd(id, "say /kontakt")
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 10:{
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return 1;
}
I teraz pytanie co i gdzie dodać aby po wybraniu opcji to menu nie znikało? Próbowałem tego ( tak jak w nowym menu)
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
Ale niestety nie działa
Użytkownik MarcineN edytował ten post 11.10.2012 13:04