Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak poprawnie to obliczyc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.10.2012 16:29

Witam.
Postawiłem enta i mam do niego przypisana wartosc.
Chce, ze jeśli ta wartosc dojdzie do 0 to origin[2] zmniejszy się o 225.0

Czyli wartosc == 80(100%)
To jeżeli wartosc się zmieni na 40(50%)
To Origin[2] - 112.5

Mam nadzieje ze wiecie o co chodzi.

Procent bazy umiem obliczyć.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.10.2012 18:52

new Float:wartosc = 80.0
new Float:nowa_wartosc = 40.0   // czyli jak sie zmieni

if(nowa_wartosc < 1.0)
nowa_wartosc = 1.0;

new Float:stosunek = nowa_wartosc / wartosc

if(stosunek < 0.02)
origin[2] -= 225.0
else
origin[2] -= (225.0 - (225.0*stosunek))
o to ci chodzi?

Użytkownik HubertTM edytował ten post 07.10.2012 18:53

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.10.2012 18:54

Hubert o to chodzi że 80 to hp Bazy ( Tower Defense ) i ja podaje przyklad ze jezeli np dojda monstery i zostanie 40/80 ( 80 to liczba w cvarze)
to origin[2] -= 112.5

a jak 20/80 to -= 179.75

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.10.2012 18:59

Chyba 169 :), tak oblicza.
speedkill (07.10.2012 19:07):
225 * 3/4 = 168.75 ;)

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.10.2012 19:17

Coś źle wychodzi ale pospróbuje pozmieniać wartości :P
Chyba funkcja działa i chyba musze użyć zamiast 225
"
225 * 3/4 = 168.75 ;)
"

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.10.2012 20:53

Dobra temat do zamknięcia, funkcja powinna wyglądąć tak :

new Float:tOrigin[3]
pev(tower , pev_origin, tOrigin)

new Float:szMax = float(gMaxBaseHealth)
new Float:szDamage;

if(gMonsterType[ent] != BOSS)
szDamage = float(gMonsterDamage[0])
else
szDamage = float(gMonsterDamage[1])

new Float:szValue = ( szMax / szDamage )
tOrigin[2] -= ( 225.0 / szValue )

set_pev(tower, pev_origin, tOrigin)


I działa perfekcyjnie, dzięki Hubert, za wprawienie mnie w dobry kierunek myślenia :) +

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.10.2012 21:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych