Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

wait(Time)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.10.2012 13:00

Witam was czy jest mozliwosc zrobienia stocka "wait" ?
tzn ze np jest public

public cos(id)


i chce aby w pewnym momencie gdzie dam funkcje "wait(1)"
zatrzymal sie na tyle sekund ile jest w nawiasie
np

public cos(id)
{
client-print(0, 3, "a")
wait(1)
client_print(0, 3, "b")
}


i najpierw wypisz a ale po sekundzie b

kombiowalem z get_gametime

z do while, for, while ale caly czas serwer sie wiesza


NIE CHODZI O SET_TASK

macie moze jakis pomysl ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.10.2012 13:29

Nie kombinuj
rozdziel funkcje na dwie i masz gotowe rozwiązanie
co do alternatyw zależy czy amxx pozwala na takie sztuczki tzn. czy po pause i unpause pluginu wrócił by on do do kodu który jest wywoływany jeśli tak trzeba by napisać plugin który zarządzał by pause pluginu i unpause po określonym czasie
  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.10.2012 13:50

na razie zrobilem z set taskiem i z 'tempami', które przechowują potrzebne zmienne. na razie działa :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.10.2012 19:37


new x=delay;

new time=get_gametime();

while(true)

if(get_gametime()>time+x) break;


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.10.2012 21:03

GoQ nawet nie próbuje bo i tak nie będzie działać...
Robiłem już to, a jak co to i tak widzę błędy

get_gametime() zwraca czas w sekundach w double
while(true) mozesz uzyc w c++ bo tutaj wywali pewnie jakis blad mozna to zastapic while(get_gametime() > 1.0) wyjdzie na to samo bo tez bedzie prawda

A nie bedzie dzialac dlaczego ? dlatego ze serwer pewnie sie zawiesi.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.10.2012 22:07

nie wywali błędu pozatym to kod poglądowy
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.10.2012 22:35

błęd wywali, że Tage Mistmach, a takich kodów to ja próbowałem z 1000
:P
a tak jak darek mówił.

pause i unpause po set_tasku zadziala ? i wróci do tego samego publica ? Można by użyć goto wroc

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2012 09:13

bo tutaj wywali pewnie jakis blad

dostaniemy ostrzeżenie o zawsze prawdziwym warunku i tyle
  • +
  • -
  • 0

#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.10.2012 09:51

tak, dlatego spróbowałem i zmieniłem while(true) na while(get_gametime() > 1.0)
czyli to też jest prawda.

Macie może jakieś inne pomysły ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.10.2012 11:25

ostrzezenie to nie błąd a tag mismatch masz bo to kod poglądowy który musisz sobie rozwinąć w funkcje czyli delay zrobić parametrem i dobrać typy danych i jesli nie umiesz czytać ze zrozumieniem to nie pisz na temat tego czego nie zrozumiales
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.10.2012 11:36

mozesz temat zamknac, jezeli wlepiasz mi -1 pkt.
funkcja wait(delay) jest niemozliwa.
G[o]Q (05.10.2012 12:56):
nie ja ci dalem -1

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.10.2012 13:03


public wait(Float:delay){

    new Float:x=get_gametime()+delay;

    while(true){

        if(get_gametime()>x) break;

    }

    //while(get_gametime()<x){}

}


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.10.2012 13:42

Nadal nic :P

Zostawiłem tak jak podałeś i nic

ciekawe czy z halflife_time() zadziała : D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych