Pokazuje najlepszego gracza rundy np:
Najlepszy gracz rundy: Bot>>>Killer
Zabił fragów: np 2
Ustrzelił w tym: 0 HS
Za każdym razem gdy zabiję kogoś przez HS w pluginie zawsze piszę, że Ustrzelił w tym: 0 HS
Proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.09.2012 17:49
Napisano 29.09.2012 18:25
#include <amxmodx> #define PLUGIN "BestPlayer" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KaMaZZ" new g_iKills[33] new g_iDeaths[33] new g_hs[33] new bestplayer = 0, g_iMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0"); register_event("HLTV", "eHLTV", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("wiadomosc",2,"1=Round_End") g_iMaxPlayers = get_maxplayers(); } /*============================================ ============================================= =======*/ /*************************************** [Color Chat] *********************************************/ /*============================================ =================================R=E=Y=M=O=N= =A=R=G=*/ enum Color { NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color GREEN, // Green Color TEAM_COLOR, // Red, grey, blue GREY, // grey RED, // Red BLUE, // Blue } new TeamName[][] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" } ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...) { new message[256]; switch(type) { case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color { message[0] = 0x01; } case GREEN: // Green { message[0] = 0x04; } default: // White, Red, Blue { message[0] = 0x03; } } vformat(message[1], 251, msg, 4); // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server. message[192] = '^0'; new team, ColorChange, index, MSG_Type; if(id) { MSG_Type = MSG_ONE; index = id; } else { index = FindPlayer(); MSG_Type = MSG_ALL; } team = get_user_team(index); ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type); ShowColorMessage(index, MSG_Type, message); if(ColorChange) { Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]); } } ShowColorMessage(id, type, message[]) { static bool:saytext_used; static get_user_msgid_saytext; if(!saytext_used) { get_user_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText"); saytext_used = true; } message_begin(type, get_user_msgid_saytext, _, id); write_byte(id) write_string(message); message_end(); } Team_Info(id, type, team[]) { static bool:teaminfo_used; static get_user_msgid_teaminfo; if(!teaminfo_used) { get_user_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo"); teaminfo_used = true; } message_begin(type, get_user_msgid_teaminfo, _, id); write_byte(id); write_string(team); message_end(); return 1; } ColorSelection(index, type, Color:Type) { switch(Type) { case RED: { return Team_Info(index, type, TeamName[1]); } case BLUE: { return Team_Info(index, type, TeamName[2]); } case GREY: { return Team_Info(index, type, TeamName[0]); } } return 0; } FindPlayer() { new i = -1; while(i <= get_maxplayers()) { if(is_user_connected(++i)) return i; } return -1; } public client_connect(id) { g_iKills[id] = 0 g_iDeaths[id] = 0 } public death_event() { new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2), iHitplace = read_data(4); if (iKiller == iVictim) { g_iDeaths[iKiller]++; return; } g_iKills[iKiller]++; g_iDeaths[iVictim]++; if(iHitplace == HIT_HEAD) { g_hs[iKiller]++; } } public wiadomosc() { if(get_playersnum() < 2) return for(new i=1; i <= g_iMaxPlayers; i++) { if (g_iKills[i] > g_iKills[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_iDeaths[i] < g_iDeaths[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_hs[i] > g_hs[bestplayer]) { bestplayer = i; } } new name[32]; get_user_name(bestplayer, name, 31); new iKills = g_iKills[bestplayer] new iHS = g_hs[bestplayer] ColorChat(0, GREEN,"^x03 BF2+FFA: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s", name) if(iKills >= 5 || iKills == 0) { ColorChat(0, GREEN, "^x03 BF2+FFA: Zdobyl %d fragow", iKills) } else if(iKills > 1 && iKills < 5) { ColorChat(0, GREEN, "^x03 BF2+FFA: Zdobyl %d fragi", iKills) } else if(iKills == 1) { ColorChat(0, GREEN, "^x03 BF2+FFA: Zdobyl 1 fraga") } ColorChat(0, GREEN, "^x03 BF2+FFA: Ustrzelil %d hsow", HS) } public eHLTV() { for( new i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++ ) { g_iKills[ i ] = 0; g_iDeaths[ i ] = 0; g_hs[ i ] = 0; } }
Użytkownik P@trYk^.^ edytował ten post 29.09.2012 18:28
Napisano 29.09.2012 18:59
Użytkownik BotKiller1 edytował ten post 29.09.2012 19:02
|
Naprawienie
Ranking top15 nie pokazuje dobrze graczyNapisany przez Trust12186, 19.01.2024 naprawienie, ranking, top15 |
|
|||
Naprawienie
Problem z rankingiem - /Top15Napisany przez Kasjer, 27.07.2022 naprawienie |
|
||||
Naprawienie
Problem VIP - GENERATORNapisany przez DUDUS, 13.03.2019 naprawienie |
|
||||
Naprawienie
Sklep 4FunNapisany przez empi997, 10.01.2019 naprawienie |
|
||||
Naprawienie
SVIP problem?proszę o pomoc Napisany przez Axeroz, 29.12.2018 naprawienie |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych