Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Tworzenie BombSite'a
#1
Napisano 08.04.2009 16:53
#2
Napisano 08.04.2009 16:57
Nie zakładaj 2 takich samych tematów.Dało by rade stworzyć plugin do tworzenia bomb sitów na mapach ??
Zapewne dałoby radę ..
Jak już chcesz tworzyć BS`y to może od razu nowe/unikalne mapy ;>
#3
Napisano 08.04.2009 17:07
Nie zakładaj 2 takich samych tematów.
sory neta mi ścieło, i sie dodało 2 razy ;/ usun tamten, ale mi nie trzeba nowych map etc, tylko plugin ktorym moge wygodnie dodawac bomsite'a, zalezy mi na tym bardzo :0
#4
Napisano 08.04.2009 21:09
#5
Napisano 08.04.2009 21:12
#6
Napisano 08.04.2009 21:40
#7
Napisano 08.04.2009 21:58
#8
Napisano 09.04.2009 07:22
#9
Napisano 09.04.2009 15:08
Wielojęzyczny
Myślę, że udało mi się.
Jest to wersja beta - wymaga testów.
Użycie:
Plugin sam dodaje swoją opcję do amxmodmenu, gdzieś na końcu.
Menu wyłącznie w języku angielskim (na razie). Obsługa chyba nie jest zbyt skomplikowana.
Screeny:
Menu główne: http://rex.netsky.pl.../hl/bs_menu.JPG
Menu edycji BSa: http://rex.netsky.pl.../hl/bs_edit.JPG
Credits:
Miczu & m_eel.amxx
Pavulon & decals
Usuwam załącznik
Oficjalna publikacja wkrótce....
#10
Napisano 09.04.2009 15:28
[ Dodano: 09-04-2009, 17:01 ]
No nie wiem o co chodzi ? dodałem plugin normalnie w menu amxmod nic sie nie wyswietla, chyba nie robi roznicy mapka, bo surf_ski_2
[ Dodano: 09-04-2009, 17:21 ]
Wgrałem DO_NOT_EDIT_MANUAL! do config/bs_creator/
bs_creator.amxx do plugins
bs_creator.sma do scripting
Dopisałem bs_creator.amxx do plugins.ini
Restart serwer, de_kabul, włączam amxmodmenu i nic nowego nie ma
#11
Napisano 10.04.2009 13:08
działa już na wszystkich mapach
Uwaga:
na mapie aim_ak-colt po podłożeniu paki zapada się ona pod ziemię Proszę o zgłaszanie innych map z taką przypadłością bym mógł lepiej poznać przyczynę takiego zachowania.
Komenda do menu:
bs_menu
W planach:
- oznaczenia BSów
#12
Napisano 10.04.2009 14:05
a linie bs'a mrugają.SZ_GetSpace: overflow on ME|-=PAVULON=-[PL]
SZ_GetSpace: overflow on ME|-=PAVULON=-[PL]
WARNING: datagram overflowed for ME|-=PAVULON=-[PL]
SZ_GetSpace: overflow on ME|-=PAVULON=-[PL]
SZ_GetSpace: overflow on ME|-=PAVULON=-[PL]
WARNING: datagram overflowed for ME|-=PAVULON=-[PL]
#13
Napisano 10.04.2009 14:08
http://forums.allied... ... 492&page=2
[ Dodano: 10-04-2009, 15:12 ]
Próbuję dodać decala {target, znalazłem nawet
// Wrapper for TE_WORLDDECAL message. DrawDecal( Float:fOrigin[3], tid ){ message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ); write_byte( tid <= 224 ? TE_WORLDDECAL : TE_WORLDDECALHIGH ); write_coord( floatround( fOrigin[0]) ); write_coord( floatround( fOrigin[1]) ); write_coord( floatround( fOrigin[2]) ); write_byte( tid ); message_end(); }tylko jakoś nie tworzy mi go wie ktoś może dokładnie jakie współrzędne mam tam podać?
próbowałem tak:
tworzę info_target w originie BSa i daje drop_to_floor, z niego pobieram origin i przekazuje do tej funkcji
nie tworzy decala
#14
Napisano 10.04.2009 14:16
p.s.
GJ
#15
Napisano 10.04.2009 14:18
wiesz może coś więcej na temat tworzenia decal`i?
[ Dodano: 10-04-2009, 15:24 ]
ok mam już pewność, że dobrze pobieram położenie BSa i miejsca styku z podłożem, tylko ten decal nie chce się utworzyć: /
#16
Napisano 10.04.2009 14:32
czyli może coś takiego:#define TE_WORLDDECAL 116 // Decal applied to the world brush
// write_byte(TE_WORLDDECAL)
// write_coord(position.x) decal position (center of texture in world)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_byte(texture index of precached decal texture name)
#define TE_WORLDDECALHIGH 117 // Decal (with texture index > 256) applied to world brush
// write_byte(TE_WORLDDECALHIGH)
// write_coord(position.x) decal position (center of texture in world)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_byte(texture index of precached decal texture name - 256)
// Wrapper for TE_WORLDDECAL message. DrawDecal( Float:fOrigin[3], tid ){ message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ); write_byte( tid <= 256 ? TE_WORLDDECAL : TE_WORLDDECALHIGH ); write_coord( floatround( fOrigin[0]) ); write_coord( floatround( fOrigin[1]) ); write_coord( floatround( fOrigin[2]) ); write_byte( tid <= 256 ? tid : tid - 256 ); message_end(); }
#17
Napisano 10.04.2009 14:42
[ Dodano: 10-04-2009, 15:46 ]
przypadkiem odkryłem dlaczego mi nie działało pierwszy decal pokazuje się dopiero 0.1 po starcie rundy...nie wiem czy stara funkcja działała dobrze, ale i tak dzięki
[ Dodano: 10-04-2009, 15:53 ]
Teraz potrzebuje kogoś (c3dr!K~ ?), kto napisze, że plugin nie sprawia problemów, bym mógł opublikować go jako w pełni działający.
#18
Napisano 11.04.2009 16:21
wersja 1.2
#19
Napisano 11.04.2009 18:10
#20
Napisano 11.04.2009 19:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych