Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie BombSite'a


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 c3dr!K~

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 08.04.2009 16:53

Dało by rade stworzyć plugin do tworzenia bomb sitów na mapach ??
  • +
  • -
  • 0

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 08.04.2009 16:57

Dało by rade stworzyć plugin do tworzenia bomb sitów na mapach ??

Nie zakładaj 2 takich samych tematów.
Zapewne dałoby radę ..
Jak już chcesz tworzyć BS`y to może od razu nowe/unikalne mapy ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 c3dr!K~

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 08.04.2009 17:07

Nie zakładaj 2 takich samych tematów.



sory neta mi ścieło, i sie dodało 2 razy ;/ usun tamten, ale mi nie trzeba nowych map etc, tylko plugin ktorym moge wygodnie dodawac bomsite'a, zalezy mi na tym bardzo :0
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.04.2009 21:09

Tworzenie nowych BSów na podstawie pliku to zadanie dosyć proste, ale spróbuję zrobić menu z generatorem graficznym - w czasie rzeczywistym widać gdzie i jak duży będzie BS.
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 08.04.2009 21:12

R3X, mozesz uzyc kodu z mojego antyrushera, masz tam generacje lini i rysowanie boxa w dosc wygodnej postaci ;-)
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.04.2009 21:40

skopiowałem z m_eel`a :P bardzo przydatne narzędzie (jako plug i źródło)
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 08.04.2009 21:58

R3X, faktycznie zapomnialem o m_eel kod lepszy do tego bo juz jest zrobione ze czyta obojetnie jaki ent i robi mu boxa z laserow :)
  • +
  • -
  • 0

#8 c3dr!K~

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 09.04.2009 07:22

Oooo super by było :D:D
  • +
  • -
  • 0

#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.04.2009 15:08

v.1.2 nadal wymaga testów
Wielojęzyczny

Myślę, że udało mi się.
Jest to wersja beta - wymaga testów.

Użycie:
Plugin sam dodaje swoją opcję do amxmodmenu, gdzieś na końcu.
Menu wyłącznie w języku angielskim (na razie). Obsługa chyba nie jest zbyt skomplikowana.

Screeny:
Menu główne: http://rex.netsky.pl.../hl/bs_menu.JPG
Menu edycji BSa: http://rex.netsky.pl.../hl/bs_edit.JPG

Credits:
Miczu & m_eel.amxx
Pavulon & decals

Usuwam załącznik
Oficjalna publikacja wkrótce....
  • +
  • -
  • 0

#10 c3dr!K~

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 09.04.2009 15:28

zaraz testuje ^^

[ Dodano: 09-04-2009, 17:01 ]
No nie wiem o co chodzi ? dodałem plugin normalnie w menu amxmod nic sie nie wyswietla, chyba nie robi roznicy mapka, bo surf_ski_2

[ Dodano: 09-04-2009, 17:21 ]
Wgrałem DO_NOT_EDIT_MANUAL! do config/bs_creator/
bs_creator.amxx do plugins
bs_creator.sma do scripting
Dopisałem bs_creator.amxx do plugins.ini
Restart serwer, de_kabul, włączam amxmodmenu i nic nowego nie ma
  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.04.2009 13:08

Poprawka:
działa już na wszystkich mapach

Uwaga:
na mapie aim_ak-colt po podłożeniu paki zapada się ona pod ziemię :? Proszę o zgłaszanie innych map z taką przypadłością bym mógł lepiej poznać przyczynę takiego zachowania.

Komenda do menu:

bs_menu


W planach:
- oznaczenia BSów
  • +
  • -
  • 0

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2009 14:05

R3X, aż przetestowałem i zapadać się nie zapada, ale przy menu w konsoli serwera wywala ciągle jakieś teksty:

SZ_GetSpace: overflow on ME|-=PAVULON=-[PL]
SZ_GetSpace: overflow on ME|-=PAVULON=-[PL]
WARNING: datagram overflowed for ME|-=PAVULON=-[PL]
SZ_GetSpace: overflow on ME|-=PAVULON=-[PL]
SZ_GetSpace: overflow on ME|-=PAVULON=-[PL]
WARNING: datagram overflowed for ME|-=PAVULON=-[PL]

a linie bs'a mrugają.
  • +
  • -
  • 0

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.04.2009 14:08

Nie spotkałem się z takimi komunikatami podczas testów.

http://forums.allied... ... 492&page=2

[ Dodano: 10-04-2009, 15:12 ]
Próbuję dodać decala {target, znalazłem nawet
// Wrapper for TE_WORLDDECAL message.
DrawDecal( Float:fOrigin[3], tid ){
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
	write_byte( tid <= 224 ? TE_WORLDDECAL : TE_WORLDDECALHIGH );
	write_coord(  floatround( fOrigin[0]) ); 
	write_coord(  floatround( fOrigin[1]) );
	write_coord(  floatround( fOrigin[2]) );
	write_byte( tid );
	message_end();
}
tylko jakoś nie tworzy mi go :/ wie ktoś może dokładnie jakie współrzędne mam tam podać?

próbowałem tak:
tworzę info_target w originie BSa i daje drop_to_floor, z niego pobieram origin i przekazuje do tej funkcji
nie tworzy decala :/
  • +
  • -
  • 0

#14 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2009 14:16

Ok, widocznie była to wina mojego neta bo postawiłem teraz normalnie z new game i już nie ma błędów. Wolałem poinformować bo tylko przy menu tego plugina był ten błąd.

p.s.
GJ
  • +
  • -
  • 0

#15 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.04.2009 14:18

Dzięki
wiesz może coś więcej na temat tworzenia decal`i?

[ Dodano: 10-04-2009, 15:24 ]
ok mam już pewność, że dobrze pobieram położenie BSa i miejsca styku z podłożem, tylko ten decal nie chce się utworzyć: /
  • +
  • -
  • 0

#16 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2009 14:32

#define TE_WORLDDECAL 116 // Decal applied to the world brush
// write_byte(TE_WORLDDECAL)
// write_coord(position.x) decal position (center of texture in world)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_byte(texture index of precached decal texture name)

#define TE_WORLDDECALHIGH 117 // Decal (with texture index > 256) applied to world brush
// write_byte(TE_WORLDDECALHIGH)
// write_coord(position.x) decal position (center of texture in world)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_byte(texture index of precached decal texture name - 256)

czyli może coś takiego:
// Wrapper for TE_WORLDDECAL message.
DrawDecal( Float:fOrigin[3], tid ){
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
    write_byte( tid <= 256 ? TE_WORLDDECAL : TE_WORLDDECALHIGH );
    write_coord(  floatround( fOrigin[0]) );
    write_coord(  floatround( fOrigin[1]) );
    write_coord(  floatround( fOrigin[2]) );
    write_byte( tid <= 256 ? tid : tid - 256 );
    message_end();
}

  • +
  • -
  • 0

#17 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.04.2009 14:42

dzięki działa :D

[ Dodano: 10-04-2009, 15:46 ]
przypadkiem odkryłem dlaczego mi nie działało :P pierwszy decal pokazuje się dopiero 0.1 po starcie rundy...nie wiem czy stara funkcja działała dobrze, ale i tak dzięki

[ Dodano: 10-04-2009, 15:53 ]
Teraz potrzebuje kogoś (c3dr!K~ ?), kto napisze, że plugin nie sprawia problemów, bym mógł opublikować go jako w pełni działający.
  • +
  • -
  • 0

#18 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.04.2009 16:21

Poprawki
wersja 1.2
  • +
  • -
  • 0

#19 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.04.2009 18:10

c3dr!K~ baned, musisz znalezc kogos innego do testow xD
  • +
  • -
  • 0

#20 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.04.2009 19:22

W międzyczasie usunąłem ograniczenie ilości BSów i użycie tablic dynamicznych stało się uzasadnione. Dorzuciłem plik ML z polskim tłumaczeniem. Z pomocą Pavulona dodałem znaczek "{target" i nowe BSy są ładnie oznaczone. Jeszcze tylko trzeba sprawdzić czy nie sprawia problemów w akcji :D PROgracz zaoferował serwer do testów, na PW otrzymałem też info od chętnego testera, więc niedługo będę mógł oficjalnie publikować.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych