Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Przerobienie Pluginu Vip

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 HolyZone

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2012 10:12

Witam :D :D

Mam prośbę. Proszę o przerobienie mojego pluginu vip tak aby bronie byly w Vip menu i zeby menu pojawialo sie od 3 rundy i zeby bylo w nim np. M4A1 + DEAGLE itp bronie ktore maja sie znależć w menu vip sa w SMA

Oto SMA:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], gRound=0, weapon_id;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++)
register_clcmd(g_Langcmd[i],"g_Vips");
register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Round_end", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
show_hudmessage(0, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public SpawnedEventPreVip(id){
if(gRound>=1){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
if(get_user_team(id)%2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
if(gRound>=3){
if(get_user_team(id)%3){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200);
}
}
}
public g_VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
public g_Vips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];

new g_Size=ArraySize(g_Array);

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);

if(i == g_Size - 1)
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
else
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze : ^x04%s", g_Message);
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

ArrayPushString(g_Array,szName);

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public g_ShowMotd(id){
if(is_user_connected(id))
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){
if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
new g_Hs=read_data(3);
new g_Hp=get_user_health(killer);
if(g_Hs){
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 500);
if(g_Hp < 130){
if(g_Hp + 10 > 130){
new g_Dif = 130 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 10);
}
}
else{
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 300);
if(g_Hp < 130){
if(g_Hp + 5 > 130 ){
new g_Dif = 130 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 5);
}
}
}
}
}
public Round_end(){
for(new i = 1; i < 33; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i])
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
}
}




Z góry dziekuje :) :) ;)
(03.10.2012 19:17):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 03.10.2012 19:19
Dodanie znacznika SMA


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.10.2012 19:26

Załączony plik  Plugin.sma   7,76 KB  11 Ilość pobrań
  Plugin.amxx

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.10.2012 16:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych