do rzeczy - chce, aby ta funkja dawała losowe hp, lecz nie działa. Na czacie informuje, że hp zostało zmienione, hp wzrasta, lecz nie działa funkcja, że jeśli hp > 100, to zmienić hp na 100
case 11: {
new hp = get_user_health(id)
new losowe_hp = random_num(20,50)
ColorChat(id, BLUE, "Otrzymujesz dodatkowe %dhp i granat na pocieszenie ", losowe_hp)
cs_set_user_money(id, (cs_get_user_money(id)-get_cvar_num("kasa_bonus")), 1)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
dodatkowe_hp[id] = true;
if(dodatkowe_hp[id] == true && is_user_alive(id)){
set_user_health(id, hp+losowe_hp)
}
else if(get_user_health(id) > 100)
set_user_health(id, 100)
}
Co tu jest źle?
Użytkownik `NN edytował ten post 24.09.2012 21:40