kolejną rzeczą jaką chciałem zrobić do mojego pluginu jest wymuszanie noża tylko na 1 rundę.
Wszystkie zmienne bool są już użyte/ustawione, a problem tkwi (raczej) w funkcji, która ma za to odpowiadać.
Początkowo chciałem to zrobić w tasku, lecz efekt był taki sam.
public tylko_kosa(id){
new bron = get_user_weapon(id)
if(tylko_noz[id] == true && is_user_alive(id)){
if(bron != CSW_KNIFE || bron!= CSW_C4){
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
}
}
I task, którego tylko początkowo używałem (później z niego zrezygnowałem)
set_task(0.1, "tylko_kosa", _, _, _,"b")
ps. nie chcę, żeby wyrzucało broń, tylko ją zmieniało na nóż, jesli broń jest różna od noża oraz bomby (c4).
ps2. jak zmieniłem "lub" ( || ) na "i" ( && ) to rezultat był taki sam.
////EDIT
już sobie poradziłem , wrzuciłem całego if'a do funkcji CurWeapon i zmieniłem warunek na "i" (&&), tylko, że musi zostać oddany 1 strzał lub ktoś sam musi zmienić broń - czy można zrobić tak, żeby plugin od razu zmienił broń, tak, żeby dana osoba nie mogła oddać nawet 1 strzału?
Użytkownik `NN edytował ten post 24.09.2012 19:07