proszę Was drodzy Kozacy/Znachorzy o przerobienie tej klasy na:
* 1/10 z M4A1
* +100 do int HE
* i cos niezwykłego
Podstawe macie jakąś niedziałającą
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<24) new const nazwa[] = "KaufMan[VIP]"; new const opis[] = "100 do HE"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[KaufMan[VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 2.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik japan222 edytował ten post 20.09.2012 18:14