Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Modifikacja/Przerobienie]KaufMan[VIP]

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 japan222

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.09.2012 18:09

Witam
proszę Was drodzy Kozacy/Znachorzy o przerobienie tej klasy na:
* 1/10 z M4A1
* +100 do int HE
* i cos niezwykłego
Podstawe macie jakąś niedziałającą

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<24)

new const nazwa[]   = "KaufMan[VIP]";
new const opis[]	= "100 do HE";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[KaufMan[VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

		ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 2.00, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik japan222 edytował ten post 20.09.2012 18:14

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych