Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

[l4d2] Ghost


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7,516
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Posted 20.09.2012 13:24

My third plugin and still learning programming.. be gentle...What this plugin do is transform special infected into survivor model by chance when they first spawn.The ghost of the survivor has ability or secondary weapon and additional robot base on l4d2_robot by pan xiohai..If there is already plugin do the same, my bad.. i haven't look hard enough. I develop mine from scratch for fun.Note: The ghost's robot will not shoot target if the ghost not aiming at survivor player or there is obstacle between survivor and the ghost.Thanks to Pan Xiohai for the awesom robot plugin.also 11530 and rak for the handy of helping.Todo:Place the L4D2_ghost.smx into your folder dir. addons/sourcemod/plugins and you good to go..In theory should also work in L4D1. Haven't tested since i don't own the game.Public cvar:ghost_enable - "1", "0: off, 1: on, Toggel plugin functionality"ghost_versus - "0", "0: off, 1: on, Toggle enable plagin on versus"ghost_chance - "10", "1% - 100%, Chance of infected become ghost"ghost_alpha - "100", "0 - 255, How visible our ghost to the world"ghost_bordcast - "1", "0:Off, 1:On, Tell the world our ghost has spawn"ghost_gun - "1", "0:off, 1:on, Do we give our ghost extra gun? (Note: If off chrac may behave not normal)"ghost_shot_interval - "0.3", "0.0:Min, 3.0:Max, Intrval between ghost robot gun shooting"ghost_shoot_damage - "1", "0:Min, 100:Max, Ghost robot gun damage. Note: 100 dmage is instan kill"Changelog:V 0.0.0 - Initial release. Attached Files Posted Image Get Plugin or Get Source (L4D2_ghost.sp - 17.8 KB)

Wyświetl pełny artykuł




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users