Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Error logi - pojedynek na deagle

Naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Avexis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2012 19:29

L 09/17/2012 - 16:48:32: Start of error session.
L 09/17/2012 - 16:48:32: Info (map "jail_rats") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120917.log")
L 09/17/2012 - 16:48:32: [CSTRIKE] Non-player entity -1 out of range
L 09/17/2012 - 16:48:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jbextreme.amxx")
L 09/17/2012 - 16:48:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 09/17/2012 - 16:48:33: [AMXX]    [0] jbextreme_816297.sma::duel_guns (line 1636)

public duel_guns(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu)
  g_LastDenied = 0
  g_Duel = 0
  return PLUGIN_HANDLED
}
static gun, dst[32], data[5], access, callback, option[128], player, src[32]menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), dst, charsmax(dst), callback)
get_user_name(id, src, charsmax(src))
player = str_to_num(data)
formatex(option, charsmax(option), "%L^n%L", LANG_SERVER, _Duel[g_Duel - 4][_sel], src, LANG_SERVER, "JBE_MENU_DUEL_SEL", src, dst)
emit_sound(0, CHAN_AUTO, "jbextreme/nm_goodbadugly.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
player_hudmessage(0, 6, 3.0, {0, 255, 0}, option)
g_DuelA = id
clear_bit(g_PlayerCrowbar, id)
player_strip_weapons(id)
gun = give_item(id, _Duel[g_Duel - 4][_entname])
cs_set_weapon_ammo(gun, 1)
set_user_health(id, 100)
player_glow(id, g_Colors[3])g_DuelB = player
player_strip_weapons(player)
gun = give_item(player, _Duel[g_Duel - 4][_entname])
cs_set_weapon_ammo(gun, 1)
set_user_health(player, 100)
player_glow(player, g_Colors[2])
g_BlockWeapons = 1
return PLUGIN_HANDLED
}

wycinek z silnika JB, bo całego przecież nie będę wrzucał :D

linijka 1636 to:

cs_set_weapon_ammo(gun, 1)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych