Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

Enemy Weapon

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 15.09.2012 22:28

Description This plugin opens a menu offering to buy you respawn the main weapon of the opposing team. AK47 if you are Counter Terrorist Team M4A1 if you're Terroris TeamMenu choices - Yes - No - Always Yes - Not Always Explanation of menu choices - Yes: You will give the weapon and the menu will open at your next respawn - No: Do ​​not you will give the weapon but the menu is open at your next respawn - Always Yes: You will receive the weapon without going through the menu every time you respawn - Always Off: You will not receive weapons and the menu will no longer open How to get the weapon? For the weapon, simply choose Yes or Always Yes. But that's not all, you must have the money needed: - 3100$ for the M4A1 - 2500$ for AK47 Important ! : If you regret your choice "Always Yes" or "Always Off", type: !guns or !gun in the chat and the menu open again. To access the menu it is important to have the admin flag "o"Installation:1. Upload the plugin in the 'addons/sourcemod/plugins/' folder and change map or restart server.Sorry for the topic, I speak French I have used a translator. Attached Files Dołączona grafika EnemyWeapon.zip (8.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych