Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem]Vip z vipgeneratora nie chce się skompilować xD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krzysztof97

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Blubla
Offline

Napisano 15.09.2012 12:20

Witajcie!
Wygenerowałem sobie przed chwilą vipa w vipgeneratorze, ale nie chce się on skompilować(NIC nie zmieniałem).
#include  #include  #include  #include  #include  #include  new CsArmorType:armortype, bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], gRound=0, weapon_id; new const g_Prefix[] = "Vip Chat"; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1); register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start"); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing"); register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd"); register_clcmd("say_team", "g_Chat"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0); show_hudmessage(0, "Koks %s wbija na serwer !",g_Name); } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ set_user_gravity(id, 0,9375); set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 175); cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+50, 100), armortype); new g_Model[64]; formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "csjumpseptembertt" : "csjumpseptemderct"); cs_set_user_model(id,g_Model); if(gRound>=4){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); } if(gRound>=1){ give_item(id, "weapon_flashbang"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE,2); } if(get_user_team(id)%3){ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 3); cs_set_user_nvg(id); } if(get_user_team(id)%2){ give_item(id, "item_thighpack"); } } public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id); } } } public logevent_round_start(){ g_FreezeTime=false; } public event_new_round(){ g_FreezeTime=true; ++gRound; } public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){ if(!g_FreezeTime){ set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 270); } } public GameCommencing(){ gRound=0; } public g_ShowMotd(id){ if(is_user_connected(id)) show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie"); } public g_Chat(id){ if(g_Vip[id]){ new g_Msg[256], g_Text[256]; read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg)); remove_quotes(g_Msg); if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){ replace(g_Msg,charsmax(g_Msg),"*",""); new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg); for(new i=1;i<33;i++){ if(is_user_connected(i) && g_Vip[i]) ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text); } return PLUGIN_HANDLED_MAIN; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[KOKS]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/csjumpseptemderct/csjumpseptemderct.mdl"); precache_model("models/player/csjumpseptembertt/csjumpseptembertt.mdl"); } public DeathMsg(){ new killer=read_data(1); new victim=read_data(2); if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){ if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){ new g_Hs=read_data(3); new g_Hp=get_user_health(killer); if(g_Hs){ cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 500); if(g_Hp < 130){ if(g_Hp + 25 > 200){ new g_Dif = 200 - g_Hp; set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif); } else set_user_health(killer,g_Hp + 25); } } else{ cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 400); if(g_Hp < 200){ if(g_Hp + 10 > 200 ){ new g_Dif = 200 - g_Hp; set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif); } else set_user_health(killer,g_Hp + 10); } } } } }


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 luki3507

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:120
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 15.09.2012 12:41

set_user_gravity(id, 0,9375)
zamień na
set_user_gravity(id, 0.9375)

Użytkownik luki3507 edytował ten post 15.09.2012 12:42

  • +
  • -
  • 0

#3 Krzysztof97

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Blubla
Offline

Napisano 15.09.2012 13:19

Kurde, teraz patrzę a jest ze mnę tępy męski narząd rozrodczy i zrobiłem literówkę w nazwie modelu.
Idzie jakoś odzyskać skompilowany plik?
Bo jak próbuję ten z kodu sma co tu podałem skompilować nie daje rady, a kopii nie mam;/

Użytkownik Krzysztof97 edytował ten post 15.09.2012 13:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych