#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define plugin "Sklep VIP"
#define autor "Na 5tyk"
#define wersja "1.0"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
new bool: sklep[4][33];
public plugin_init() {
register_plugin(plugin, autor, wersja);
register_clcmd("say /sklep", "Menu");
}
public client_disconnect(id)
for(new i;i<(sizeof(sklep)+1);i++)
{
sklep[i][id] = false
}
public Menu(id)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new menu = menu_create("Sklep VIPa", "Menu_Handle");
menu_additem(menu, "Mniejsza grawitacja [Koszt: 4000$]");
menu_additem(menu, "tak dla [Koszt: 4000$]");
menu_additem(menu, "przykladu [Koszt: 4000$]");
menu_additem(menu, "dodam [Koszt: 4000$]");
menu_display(id, menu);
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu do menu");
}
}
public Menu_Handle(id, menu, item)
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
switch(item)
{
case 0:
{
if(!sklep[item][id])
{
sklep[item][id] = true;
if(kasa < 4000)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco kasy!");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_gravity(id, 0.85);
}
}
else
client_print(id, print_chat, "Uzyles juz tego elementu sklepu.")
}
case 1:
{
if(!sklep[item][id])
{
sklep[item][id] = true;
if(kasa < 4000)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco kasy!");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_gravity(id, 0.85);
}
}
else
client_print(id, print_chat, "Uzyles juz tego elementu sklepu.")
}
case 2:
{
if(!sklep[item][id])
{
sklep[item][id] = true;
if(kasa < 4000)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco kasy!");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_gravity(id, 0.85);
}
}
else
client_print(id, print_chat, "Uzyles juz tego elementu sklepu.")
}
case 3:
{
if(!sklep[item][id])
{
sklep[item][id] = true;
if(kasa < 4000)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco kasy!");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa - 4000);
set_user_gravity(id, 0.85);
}
}
else
client_print(id, print_chat, "Uzyles juz tego elementu sklepu.")
}
}
}
w tablicy sklep, pierwszy wymiar to liczba elementów sklepu, czyli podajesz tam ile jest additemów
, a w switch'u dodajesz według zworu, powinno działać