Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usunięcie odrzucenia atakowanego po strzale w niego. ( KnockBack)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.09.2012 14:13

Witam, mam taki kod :

public fw_TraceAttack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damage_type)
{
    if (victim == attacker || !is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if (!gStart)
        return HAM_SUPERCEDE;    
    
    if (get_user_team(victim) != 1)
        return HAM_IGNORED;
    
    static ducking
    ducking = pev(victim, pev_flags) & (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) == (FL_DUCKING | FL_ONGROUND)
    
    static origin1[3], origin2[3]
    get_user_origin(victim, origin1)
    get_user_origin(attacker, origin2)
    
    static Float:velocity[3]
    pev(victim, pev_velocity, velocity)
    
    xs_vec_mul_scalar(direction, 0.0, direction)
    
    if(ducking)
        xs_vec_mul_scalar(direction, 0.0, direction)
    
    xs_vec_mul_scalar(direction, 0.0, direction)
    
    xs_vec_add(velocity, direction, direction)
        
    set_pev(victim, pev_velocity, direction)
    
    return HAM_IGNORED;
}
Wycięty z zombie plague.a w plugin init :
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
Chcę usunąć odrzucenie. Lecz skutki są nijakie.Wie ktoś może jak to zrobić ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.09.2012 17:11

@Up
Wiecie jak usunac KnockBacka - Tak aby w ogóle nie spowalnialo gracza ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.09.2012 18:12

@up

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 16.09.2012 19:35

Wyrzuć wszystko związane z direction

Użytkownik Play4Fun edytował ten post 16.09.2012 19:36

  • +
  • -
  • 0

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 16.09.2012 20:09

A co to da ? Skoro na końcu jest :

set_pev(victim, pev_velocity, direction)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 18.09.2012 21:59

@ up

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych