Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis bytow na mapie.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2012 18:44

Czesc wszystkim, mam prozbe do was, nie jestem mistrzem w pisaniu pluginów, dlatego proszę o pomoc w napisaniu "Zapisu bytow na mapie" tylko tego brakuje bym byl spelniony.
Tworzenie entu mam, jak i jego funkcje.
Chodzi mi o to bym, mogl zapisac te byty ktore postawie i przeksztalce, na mpaie.
Nastepnie przy wlaczeniu danej mapy wczytywalyby sie zapisane bytynaniej.
Probowalem wziać zapis z Blockmakerow, lecz na prozno. Probowalem i probowalem bez skutku.
Wklej.to - po prostu wklej to! - paste: p4OM1 - SMa tego co teraz mam.

proszę o pomoc, nie mam do kogo sie z tym zwrocic wiec pisze do was wszystkich.
A sadze ze nie tylko mi sie przyda taka umejetnosc jak zapisywanie bytow.

Z gory dziekuje i pozdrawiam.

Użytkownik Albertd edytował ten post 09.09.2012 18:53

  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 09.09.2012 20:20

Hmm... Może zapisuj do pliku .ini (lub inny zapis), i tam zapisuj mape, origin i opcjonalnie angles, a przy wczytaniu mapy odczytuj dane dla określonej mapy i stawiaj byt z danych użytych w zapisie. Kod nie jest trudny do napisania.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2012 20:35

"Kod nie jest trudny do napisania" nie watpię w to, lecz co dla kogo. Ja tak jak napisalem nie jestem na tyle obeznany byto napisac. Chyba ze ktos moglby dac pare wskazowek.
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.09.2012 12:04

Zapisuj pozycje stworzonych bytów do pliku / bazy danych i przy ładowaniu mapy, np. w plugin_cfg() ładuj byty z pliku, gdzie masz zapisane ich współrzędne.
Nie wiem, czy masz różne rodzaje tych bytów, ani jak to ma wyglądać, ale nie jest to trudne.

Może gdybyś podał więcej szczegółów, to szybciej uzyskałbyś odpowiedź.
Dobry kod możesz znaleźć np. w edytorze BSów, tam zapisywane są współrzędne dla bytów prostopadłościennych.
Może być to dobry przykład do zrozumienia metody zapisu, jednak tam pozostaje jeden tylko typ bytów, jeśli Ci to nie przeszkadza.

#5 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.09.2012 14:42

Posiadam tylko jeden typ bytow. Gdybym mial skad wziść zapis, lub przyklad zapisu na jednym bycie niebylby to dla mnie problem przerobic. Problem dla mnie jest napisanie takiego zapisu.
  • +
  • -
  • 0

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.09.2012 14:58

Sprawdziłeś, jak wygląda zapis w edytorze BSów?

#7 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.09.2012 16:12

Nie za bardzo jestem pewny o co ci chodzi.
Jak rozumiem ze chodzi ci o plugin edytor BombSite?
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.09.2012 16:22

Tak, tam masz dokładnie zapis lokalizacji bytów do pliku, z którego są wczytywane i umieszczane na mapie wraz z narzędziem ich lokalizacji i zapisu w Menu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych