Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z wyborem klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nightmare *

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Hecznarowice
Offline

Napisano 08.09.2012 09:42

Witam stworzyłem na podstawie poradnika nowy mod lecz mam problemy z klasą dokładnie chodzi o wybór i skille
Działają tylko na jedna runde i chciałbym zeby działało wszystko poprawnie
proszę o wskazowki gdzie tkwi błąd io porady
oto sma mojego testowego moda

Załączone pliki



#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.09.2012 11:07

player_class[id] = client_print(id,print_chat,"Teraz jestes Argias") 
Powinno być
player_class[id]=Knight;
client_print(id,print_chat,"Teraz jestes Argias")


Zamiast
player_class[id] = client_print(id,print_chat,"Teraz jestes ^n\rSquire") 
Powinno być
player_class[id] =Squire;
client_print(id,print_chat,"Teraz jestes ^n\rSquire")
itd.

Przy okazji, rzuciło mi się w oczy:
		client_print(attacker, print_chat, "[Final Fantasy] Gratulacje! Uzyskales poziom i jestes teraz na poziomie %i postaci %s!", player_lvl[attacker],player_class[attacker]) 
To nie będzie działać poprawnie.
player_class przyjmuje wartości z enum, więc 0,1,2,4,8 (o ile się nie mylę), więc musisz dodać jakąś funkcję, która przekonwertuje liczby (enumy) na nazwy (stringi), czyt. podstawy enum. Takie rozwiązanie użyłem np. w tym przykładowym pluginie, zwróć uwagę na modetext[][].

#3 Nightmare *

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Hecznarowice
Offline

Napisano 09.09.2012 15:22

Benio dzięki Porawke z klasami wcześniej juz sobie poradzielm lecz client print tu mnie zaciekawileś i zaraz spróbuje to poprawić
oczywiście + dla ciebie

new modetext[] czy to mam zastąpic enumem tak?
czy możesz mi pokazać na przykładzie mojego plugin jak to zrobic bylbym wdzięczny

Użytkownik Subek edytował ten post 09.09.2012 15:21


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.09.2012 15:42

Powinno zadziałać dodanie
new modetext[][] = {"Brak", "Knight", "Squire", "Paladyn", "Swordman"}
i przykładowo zamiast
client_print(attacker, print_chat, "[Final Fantasy] Gratulacje! Uzyskales poziom i jestes teraz na poziomie %i postaci %s!", player_lvl[attacker],player_class[attacker])
użycie
client_print(attacker, print_chat, "[Final Fantasy] Gratulacje! Uzyskales poziom i jestes teraz na poziomie %i postaci %s!", player_lvl[attacker],modetext[_:player_class[attacker]]) 
Podobnie dla reszty, bo player_class[attacker] zwróci wartość enuma, a nie string, stąd potrzeba pobrania stringu na podstawie enumu.

#5 Nightmare *

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Hecznarowice
Offline

Napisano 09.09.2012 15:55

OK wszystko sprawdze i dziekuje za podpowiedz
Można zamknąć

Użytkownik Subek edytował ten post 09.09.2012 16:04


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.09.2012 16:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych