Działają tylko na jedna runde i chciałbym zeby działało wszystko poprawnie
proszę o wskazowki gdzie tkwi błąd io porady
oto sma mojego testowego moda
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.09.2012 09:42
Napisano 09.09.2012 11:07
player_class[id] = client_print(id,print_chat,"Teraz jestes Argias")Powinno być
player_class[id]=Knight;
client_print(id,print_chat,"Teraz jestes Argias")
player_class[id] = client_print(id,print_chat,"Teraz jestes ^n\rSquire")Powinno być
player_class[id] =Squire;itd.
client_print(id,print_chat,"Teraz jestes ^n\rSquire")
client_print(attacker, print_chat, "[Final Fantasy] Gratulacje! Uzyskales poziom i jestes teraz na poziomie %i postaci %s!", player_lvl[attacker],player_class[attacker])To nie będzie działać poprawnie.
Napisano 09.09.2012 15:22
Użytkownik Subek edytował ten post 09.09.2012 15:21
Napisano 09.09.2012 15:42
new modetext[][] = {"Brak", "Knight", "Squire", "Paladyn", "Swordman"}i przykładowo zamiast
client_print(attacker, print_chat, "[Final Fantasy] Gratulacje! Uzyskales poziom i jestes teraz na poziomie %i postaci %s!", player_lvl[attacker],player_class[attacker])użycie
client_print(attacker, print_chat, "[Final Fantasy] Gratulacje! Uzyskales poziom i jestes teraz na poziomie %i postaci %s!", player_lvl[attacker],modetext[_:player_class[attacker]])Podobnie dla reszty, bo player_class[attacker] zwróci wartość enuma, a nie string, stąd potrzeba pobrania stringu na podstawie enumu.
Napisano 09.09.2012 15:55
Użytkownik Subek edytował ten post 09.09.2012 16:04
Napisano 09.09.2012 16:43
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych