Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

set_task przy case


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.09.2012 18:00

Cześć,
jak wywołać taska, który w momencie uruchomienia funkcji będzie trwał przez 5 sekund?
Chcę zrobić pewien "bonus", jak wylosuje akurat tą rzecz, to żeby go zatrzymało w miejscu na 5 sekund.
Probówalem w plugin_init takie coś:


public plugin_init() {

...

set_task(5.0, "zamrozenie", id)
}


A później stworzyć nową tablicę:

new freeze[33]


oraz funkcje do niej


public zamrozenie(id){
if(freeze[id])
{
set_user_maxspeed(id, 0.1)
}
}


A w case, w którym chce użyć tej funkcji wpisuję
freeze[id] = 1



Co jest tutaj źle ?

Użytkownik `NN edytował ten post 02.09.2012 18:02

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.09.2012 18:08

nie rozumiem, napisz jaśniej ;)
+ plugin_init nie ma id, wiec w tasku tez nie powinno byc id, chyba ze to zmienna

Użytkownik HubertTM edytował ten post 02.09.2012 18:09

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.09.2012 18:08

w plugin_init myślę nie robi się takich rzeczy
  • +
  • -
  • 1

#4 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.09.2012 18:10

Użyj zmiennej globalnej

new bool: freeze[33];


a tu

public zamrozenie(id)
{
if(freeze[id] == true){
{
set_user_maxspeed(id, 0.1)
}
}


a w case

freeze[id] = true;
set_task(5.0, "zamrozenie", id)

  • +
  • -
  • 1

#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.09.2012 18:17

Ok to spróbuje jaśniej :)

Robie plugin (podobny do ruletki), w którym za 16000$ można wygrać bonusy. W jednym z nich chce, żeby było zamrożenie gracza na 5 sekund.

tak wygląda cały case, który nie działa

case 4: {
ColorChat(id, RED, "Nie mozesz sie ruszac przez 5 sekund!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
freeze[id] = 1
}


W plugin_init wpisałem set_task wymienionego wyżej czyli

set_task(5.0, "zamrozenie", id)


Stworzyłem zwykłą(?) zmienną

new freeze[33]


I pod nią stworzyłem nowego public zamrozenie(id) i tam wpisałem:

public zamrozenie(id){
if(freeze[id])
{
set_user_maxspeed(id, 0.1)
}
}


A w case

freeze[id] = 1




///Maniek974
Użycie zmiennej globalnej nie pomogło, nadal wyskakują błędy przy kompilacji:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "id" on line 23
Error: Undefined symbol "freeze" on line 92
Warning: Expression has no effect on line 92
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 92
Error: Invalid expression, assumed zero on line 92
Error: Too many error messages on one line on line 92

Compilation aborted.
5 Errors.


Linijka 23 to linijka z taskiem.
Linijka 92 to zawartość case.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.09.2012 18:25

Skoro to ruletka użyj np komendy
register_clcmd("say /ruletka","ruletka");


i teraz w public ruletka(id) masz to swoje case 4 i tam daj

ColorChat(id, RED, "Nie mozesz sie ruszac przez 5 sekund!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)

set_user_maxspeed(id, 0.1)
freeze[id] = true;
set_task(5.0, "zamrozenie", id)


i zrob taki public

public zamrozenie(id)
{
if(freeze[id] == true){
{
set_user_maxspeed(id);
freeze[id] = false;
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.09.2012 18:29

Dobra, podam całe sma i zobacz sam :P

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bonus ZM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","speed120a","be", "1=1")

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); // event nowej rundy
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") // event konca rundy

register_clcmd("say /bonus", "bonus")
}

new bool:bActive

// tu sie zaczyna sprawdzanie, komenda moze byc uzyta tylko przez pierwsza minute, sprawdzanie


public PoczatekRundy(){
bActive = true;
set_task(60.0, "end", 322);
}

public end(){
bActive = false;
}

public round_end()
remove_task(322); // jesli runda bedzie trwala mniej niz podany czas, moze byc problem, wiec trzeba usunac taska

//koniec sprawdzania

new speed120[33]

public speed120a(id){
if(speed120[id])
{
set_user_maxspeed(id, 120.0)
}
}

public bonus(id){
if(bActive){
if(cs_get_user_money(id)>=16000)
{
new los
los = random_num(0,4)
switch(los){
/*
case xxx: {
ColorChat(id, BLUE, "Nie masz ani kasy, ani bonusu - Nic sie nie dzieje!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
}*/
case 0: {
ColorChat(id, RED, "Nie masz ani kasy, ani bonusu i wolno biegasz")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
set_user_maxspeed(id, 120.0)
speed120[id] = 1
}
case 1: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz flare i mniejsza grawitacje!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
set_user_gravity(id, 0.5)
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 2: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz MP5!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz Scouta!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
give_item(id, "weapon_scout")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
case 4: {
ColorChat(id, RED, "Nie mozesz sie ruszac przez 5 sekund!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
freeze[id] = 1
set_task(5.0, "zamrozenie", id)
}
}
}
else if(cs_get_user_money(id)<16000)
ColorChat(id, YELLOW, "Potrzebujesz 16000$, aby moc skorzystac z bonusu!")
}
else
ColorChat(id, RED, "Za pozno, sprobuj w nastepnej rundzie :)")
}


new freeze[33]

public zamrozenie(id){
if(freeze[id]){
{
set_user_maxspeed(id, 0.1)
}
}




Jak możesz, to nie wstawiaj gotowego sma, tylko powiedz, co gdzie dodać :)

//edit
poprawiłem sma, bo zapomniałem klamry dodać przy case

Użytkownik `NN edytował ten post 02.09.2012 18:36

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#8 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.09.2012 18:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bonus ZM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AUTHOR"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","speed120a","be", "1=1")

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); // event nowej rundy
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") // event konca rundy

register_clcmd("say /bonus", "bonus")
}

new bool:bActive


// tu sie zaczyna sprawdzanie, komenda moze byc uzyta tylko przez pierwsza minute, sprawdzanie


public PoczatekRundy(){
bActive = true;
set_task(60.0, "end", 322);
}

public end(){
bActive = false;
}

public round_end()
remove_task(322); // jesli runda bedzie trwala mniej niz podany czas, moze byc problem, wiec trzeba usunac taska

//koniec sprawdzania

new speed120[33]

public speed120a(id){
if(speed120[id])
{
set_user_maxspeed(id, 120.0)
}
}

public bonus(id){
if(bActive)
{
if(cs_get_user_money(id)>=16000)
{
new los
los = random_num(0,2)
switch(los){
/*
case xxx: {
ColorChat(id, BLUE, "Nie masz ani kasy, ani bonusu - Nic sie nie dzieje!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
}*/
case 0: {
ColorChat(id, RED, "Nie masz ani kasy, ani bonusu i wolno biegasz")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
set_user_maxspeed(id, 120.0)
speed120[id] = 1
}
case 1: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz flare i mniejsza grawitacje!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
set_user_gravity(id, 0.5)
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 2: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz MP5!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz Scouta!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
give_item(id, "weapon_scout")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
case 4: {
ColorChat(id, RED, "Nie mozesz sie ruszac przez 5 sekund!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
set_user_maxspeed(id, 0.1)
set_task(5.0, "zamrozenie", id)
}
}
}
else if(cs_get_user_money(id)<16000)
ColorChat(id, YELLOW, "Potrzebujesz 16000$, aby moc skorzystac z bonusu!")
}
else

ColorChat(id, RED, "Za pozno, sprobuj w nastepnej rundzie :)")
}



public zamrozenie(id){
set_user_maxspeed(id);

}


Nie użyłem zmiennej globalnej bo nie widziałem potrzeby jak popatrzysz w case i public zobaczysz co zrobiłem (pisałem na szybko)
  • +
  • -
  • 1

#9 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.09.2012 18:41

Ja używałem zmiennej, bo zapewne przy zmiany broni będzie można się normalnie poruszać.
Zauważyłem co zmieniłeś, no ale przeczytaj linijkę wyżej :P

//edit
tak jak pisałem - przy zmianie broni mogę normalnie chodzić.

Użytkownik `NN edytował ten post 02.09.2012 18:47

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#10 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.09.2012 18:49

Zrób tak:

dodaj
new bool:freeze[33];


w CurWeapon
public CurWeapon(id){
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(freeze[id] == true){

set_user_maxspeed(id, 0.1);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

w case

freeze[id] = true
set_user_maxspeed(id, 0.1)
set_task(5.0, "zamrozenie", id)



w public zamrozenie
public zamrozenie(id){
set_user_maxspeed(id);
freeze[id] = false;

}

  • +
  • -
  • 1

#11 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.09.2012 18:57

Zrobiłem tak i wyskakuje to samo

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "freeze" on line 91
Warning: Expression has no effect on line 91
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 91
Error: Invalid expression, assumed zero on line 91
Error: Too many error messages on one line on line 91

Compilation aborted.
4 Errors.


A sma wygląda teraz tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bonus ZM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","speed150a","be", "1=1")

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); // event nowej rundy
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") // event konca rundy

register_clcmd("say /bonus", "bonus")
}

new bool:bActive

// tu sie zaczyna sprawdzanie, komenda moze byc uzyta tylko przez pierwsza minute, sprawdzanie


public PoczatekRundy(){
bActive = true;
set_task(60.0, "end", 322);
}

public end(){
bActive = false;
}

public round_end()
remove_task(322); // jesli runda bedzie trwala mniej niz podany czas, moze byc problem, wiec trzeba usunac taska

//koniec sprawdzania

new speed150[33]

public speed150a(id){
if(speed150[id])
{
set_user_maxspeed(id, 150.0)
}
}

public bonus(id){
if(bActive){
if(cs_get_user_money(id)>=16000)
{
new los
los = random_num(0,4)
switch(los){
/*
case xxx: {
ColorChat(id, BLUE, "Nie masz ani kasy, ani bonusu - Nic sie nie dzieje!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
}*/
case 0: {
ColorChat(id, RED, "Nie masz ani kasy, ani bonusu i wolno biegasz")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
set_user_maxspeed(id, 150.0)
speed150[id] = 1
}
case 1: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz flare i mniejsza grawitacje!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
set_user_gravity(id, 0.5)
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
case 2: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz MP5!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "Wygrywasz Scouta!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
give_item(id, "weapon_scout")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
case 4: {
ColorChat(id, RED, "Nie mozesz sie ruszac przez 5 sekund!")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
freeze[id] = true
set_user_maxspeed(id, 0.1)
set_task(5.0, "zamrozenie", id)
}
}
}
else if(cs_get_user_money(id)<16000)
ColorChat(id, YELLOW, "Potrzebujesz 16000$, aby moc skorzystac z bonusu!")
}
else
ColorChat(id, RED, "Za pozno, sprobuj w nastepnej rundzie :)")
}


new bool:freeze[33];


public CurWeapon(id){
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(freeze[id] == true){

set_user_maxspeed(id, 0.1);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public zamrozenie(id){
set_user_maxspeed(id);
}



  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#12 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.09.2012 19:07

Zmienna daj pod #define
  • +
  • -
  • 1

#13 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.09.2012 19:08

Jak to zrobić ?;P
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#14 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.09.2012 19:09


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bonus ZM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"


new bool:freeze[33];


Tutaj ;)
  • +
  • -
  • 0

#15 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.09.2012 19:15

Achh.. myślałem, że to nie ma różnicy :P

Ok, skompilowało się, ale nadal mogę się ruszyć jak zmienię broń :P

Przy okazji, bo to jest połączone z tą funkcją, jak zrobić, żeby juz w nowej rundzie funkcja speed150a już nie działała?
Chodzi o to, żeby działała tylko w rundzie, w której została wylosowana, tak samo będzie trzeba zrobić (chyba) z tą funkcją.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#16 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.09.2012 19:28

W plugin_init
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");


Dodaj gdzieś
public PoczatekRundy()  
{
new iNum = get_playersnum();
for(new i; i<=iNum; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
zmienna[i] = false // tutaj dajesz nazwę swojej zmiennej jakiej użyłeś
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#17 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.09.2012 19:36

Zrobiłem tak:

public PoczatekRundy(){
bActive = true;
set_task(60.0, "end", 322);{
new iNum = get_playersnum();
for(new i; i<=iNum; i++){
if(is_user_connected(i))
{
new speed150[33] = 0;
}
}
}
}


Bo już ten public istniał, więc dopisałem poprostu reszte w nowej klamrze, lecz przy kompilacji taki błąd wyskakuje (kompiluje poprawnie, ale z warningiem):

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "speed150" on line 39


Wracając do tematu - jak zrobić teraz, żeby przy zmianie broni był nadal zamrożony, póki nie minie te 5 sekund ?

Użytkownik `NN edytował ten post 02.09.2012 19:37

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#18 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.09.2012 09:49

Odświeżam, problem opisany post wyżej, a sma podane 2 posty wyżej :)

Użytkownik `NN edytował ten post 03.09.2012 09:49

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#19 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 04.09.2012 20:14

Co do zamrożenia http://amxx.pl/topic...stala-predkosc/

Twoja zmienna jest nie używana dlatego masz takie ostrzeżenie, napisz co dokładnie ma to robić, a wyślę Ci jakiś pseudokod.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#20 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 04.09.2012 21:52

Co do zamrożenia http://amxx.pl/topic...stala-predkosc/

Twoja zmienna jest nie używana dlatego masz takie ostrzeżenie, napisz co dokładnie ma to robić, a wyślę Ci jakiś pseudokod.



        register_event("CurWeapon","speed150a","be", "1=1")


new speed150[33]

public speed150a(id){
if(speed150[id])
{
set_user_maxspeed(id, 150.0)
}
}


                                case 0: {
ColorChat(id, RED, "Nie masz ani kasy, ani bonusu i wolno biegasz")
cs_set_user_money(id, 0, 1)
set_user_maxspeed(id, 150.0)
speed150[id] = 1
}



Ma zmniejszać prędkość tylko na jedną rundę, a druga zmienna, z którą jest do teraz kłopot tylko na 5 sekund, przeczytaj cały temat to będziesz wiedział o co mi dokładnie chodzi o co ja chce zrobić :P

Odświeżam.. ?

reff?
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych