#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <ColorChat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "GoldMen"; new const opis[] = "Ma 1/1 z noża (LPM/PPM), grawitacje 350/800, niewidzialność 70/255 na nożu, potrójny skok i 25dmg z deagla."; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 200; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 50; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public plugin_precache() { precache_model("models/cod/p_deagle.mdl"); precache_model("models/cod/v_deagle.mdl"); precache_model("models/cod/p_knife.mdl"); precache_model("models/cod/v_knife.mdl"); //powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+25.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk { if(weapon == CSW_DEAGLE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_deagle.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_ set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_deagle.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_ } if(weapon == CSW_KNIFE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_knife.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_ set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_knife.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_ } } }
Chcę aby ktoś usuną teraz warningi z tej klasy
Załączone pliki
Użytkownik Wicumen edytował ten post 02.09.2012 17:06