Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Po otrzymaniu perku dodaje się dmg na wszystkie bronie.

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 31.08.2012 00:52

Mam problem, z tym kodem, po otrzymaniu perku dmg dodaje się do każdej broni, a nie tylko do deagle którego dostaliśmy. Jak ustawić dmg tylko na tego Deagle'a?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const perk_name[] = "Gold Deagle";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Gold Deagle'a i + 15 obrazen wiecej z niego";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peytone");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
		precache_model("models/nwg/gol.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);
		if(ma_perk[id])
		{
				if(weapon == CSW_DEAGLE)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/nwg/gol.mdl")
				}
		}
}

Użytkownik Grease edytował ten post 31.08.2012 00:54

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam https://inreview.pl


#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 31.08.2012 12:26

Zamien public TakeDamage na ten :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_perk[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)        //Bron
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.09.2012 03:34

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych