Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis/Odczyt nvault tablicy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 30.08.2012 18:56

Siema mam pytanie jak zrobić standardowy zapis oraz odczyt tablicy?

Przykładowo posiadam tablice

new tablica[33][10];

i jak zapisać/odczytać wartość takiej tablicy za pomocą nvalut ? przykładowa wartość

tablica[id][4] = 1;

Proszę o szybką odpowiedź, daje + ;o
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 30.08.2012 19:00

zobacz http://amxx.pl/topic...roche-o-nvault/

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 30.08.2012 19:02

Potrafię zrobić zwykły zapis... Ciekawi mnie natomiast jak zapisać taką tablice.. Szukałem i nigdzie nie znalazłem aby zapisać wartość tablicy.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.08.2012 19:06

Przecież to robi się tak samo ^ ^

Domyślam się o co Ci chodzi, ale na razie piszesz to w taki sposób, jakbyś nie umiał zapisać czegokolwiek do pliku vault.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 30.08.2012 19:16

To niestety ja nie wiem jak ; / jeżeli mi ktoś pomoże to dam +
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.08.2012 19:23


dozapisu[128]
formatex(dozapisu, 127, "%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d", tablica[id][0], tablica[id][1], tablica[id][2], tablica[id][3], tablica[id][4], tablica[id][5], tablica[id][6], tablica[id][7], tablica[id][8], tablica[id][9])


Może tak spróbuj zapisywać dla każdego gracza.
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 30.08.2012 19:24

własnie tego sposobu chciałem uniknąć ;/ czy nie ma innego ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#8 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.08.2012 19:25

A co masz złego w tym zapisie?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#9 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 30.08.2012 19:30

powtarzająca się zmienna ; p nie lubię mieć nawalone w kodzie i dla tego się cały czas szukam innego sposobu ;/
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#10 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.08.2012 19:33

Zawsze możesz użyć pętli i funkcji add xD
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#11 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.08.2012 19:48

Jeśli znasz wielkość tablicy, to nie ma sensu robić tego inaczej.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#12 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.08.2012 20:01

add to najlepsze rozwiązanie, a jak chcesz wczytać to pisz na pw

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#13 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 30.08.2012 20:07

No dobra skoro tak to zrobię kilka razy tą samą zmienna.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#14 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.08.2012 20:13

@PaTrIcKx

Po co pw, ktoś potem będzie szukał rozwiązania i niepotrzebny temat, przy wczytywaniu zamieniasz "#" na " " przy użyciu replace_all, a potem dzielisz to sobie przy użyciu parse, ot cała filozofia.
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#15 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 30.08.2012 20:14

Nie rozumiem możesz pokazać to po przez przykład ? *(chodzi mi o funkcje add)
tego chciałem uniknąć look
Spoiler


Zapewne mi wyskoczy błąd że za dużo kodu w jednej linijce..

Edit kochani ; ]

error 075: in put line too long (after substitutions)

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#16 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.08.2012 20:49


formatex(vaultdata, 127, "%d", odblkowane[id][1])
//i teraz pętla
for(new i=2; i < rozmiartablicy; i++)
{
add(vaultdata, 127, "#%d", odblokowanie[id][i])
}

coś koło tego :D
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#17 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 31.08.2012 09:56

K!113r, co do zapisu działa dzięki. Teraz mam pytanie co do wczytania danych tutaj zdaję się być bardziej skomplikowane posiadam taki kod:
Spoiler

muszę teraz jakaś wrzucić formatexa do parse.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#18 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 31.08.2012 10:21

jeśli ilość elementów tablicy jest taka sama to oddziel ją Darkowskim Explode http://amxx.pl/topic/43223-explode/ z vaultdata do tablicy odblokowane (dodając str_to_num)
  • +
  • -
  • 1

#19 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 31.08.2012 10:45

jeśli ilość elementów tablicy jest taka sama to oddziel ją Darkowskim Explode http://amxx.pl/topic/43223-explode/ z vaultdata do tablicy odblokowane (dodając str_to_num)

Niestety nie wiem o co chodzi ;/
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#20 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 31.08.2012 10:53

jak masz rekord np

23#44#9#1#4#

to jak chcesz szybko zapisać poszczególne wartości do tablicy to zrób to tak.
new out[5][3];
explode(vaultdata,'# ',out,5,3)
for(new i = 0 ; i<5;i++)
       tablica[id][i] = str_to_num(out[i])

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych