Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.08.2012 18:45
Witam
Czy można zmienić domyślny przycisk używania itemów na inny poprzez sma ?
Pozdrawiam
Czy można zmienić domyślny przycisk używania itemów na inny poprzez sma ?
Pozdrawiam
#2
Napisano 29.08.2012 18:47
A mógłbyś dać sma???
#3
Napisano 29.08.2012 18:55
Silnik mam własnej edycji więc nie udostępnie go publicznie ewentualnie na PW. W sma nie znalazłem żadnej funkcji odpowiadającej za użycie itemu
#4
Napisano 29.08.2012 19:06
Ile razy mozna powtarzac ze w amxx nie mozna ustawic danego klawisza, mozna jedynie podmienic jakas funkcje na nasza
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
#5
Napisano 29.08.2012 19:13
No to w takim razie chcę podmienić funkcje używania itemów na swoją jak to zrobić ?
A co do tego ma z jakiego telefonu został wysłany post ?
A co do tego ma z jakiego telefonu został wysłany post ?
#6
Napisano 29.08.2012 19:32
dodaj rejestracje jakieś komendy np uzyj_skillu i "odsyłacz" UzyjPrzedmiotu
w public uzyj przedmiotu daj sprawdzanie i puszczanie rakiet min itp. jak ktoś zbinduje sobie p na uzyj_skillu to pusci mu rakiete
register_clcmd("uzyj_skillu","UzyjPrzedmiotu")
w public uzyj przedmiotu daj sprawdzanie i puszczanie rakiet min itp. jak ktoś zbinduje sobie p na uzyj_skillu to pusci mu rakiete
#7
Napisano 29.08.2012 20:09
Lexar pisze z tapatalk i to wypisuje z automatu
Co do tematu jezeli zrobisz tak jak napisal CheQ bedzie w porzadku
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Co do tematu jezeli zrobisz tak jak napisal CheQ bedzie w porzadku
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
#8
Napisano 29.08.2012 21:23
Chyba że takie coś z telefonem
Czyli do plugin_init mam dodać to:
register_clcmd("uzyj_skillu","UzyjPrzedmiotu")
A co mam dodać do public użyj przedmiotu ?
Czyli do plugin_init mam dodać to:
register_clcmd("uzyj_skillu","UzyjPrzedmiotu")
A co mam dodać do public użyj przedmiotu ?
#9
Napisano 30.08.2012 10:09
UzyjPrzedmiotu(id) już jest w Codzie Starym
a i zapomniałem. Wywal z plugin init
a i zapomniałem. Wywal z plugin init
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
#10
Napisano 30.08.2012 20:25
Ok dzięki potem przetestuje i napisze czy działa
#11
Napisano 30.08.2012 21:23
Takie małe pytanie co robi ta linijka i czy jak się ją skasuję coś się stanie?
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
#12
Napisano 31.08.2012 10:05
@up - ta linijka odpowiada za rejestracje " chwili wyłapania momentu kiedy gracz puszcza jakiś dźwięk " (nie wiem jak to logiczniej nazwać )
Jako że po wciśnięciu klawisza USE (domyślnie e) gracz odtwarza common/wpn_denyselect.wav a w kodzie jest podane że jeśli ten dźwięk jest odtworzony to ma wykonać UzyjPrzedmiotu(id) to jest wykonywane miny,rakiety itp.
Może niezbyt "poprawnie" napisane ale na chłopski rozum
Jako że po wciśnięciu klawisza USE (domyślnie e) gracz odtwarza common/wpn_denyselect.wav a w kodzie jest podane że jeśli ten dźwięk jest odtworzony to ma wykonać UzyjPrzedmiotu(id) to jest wykonywane miny,rakiety itp.
Może niezbyt "poprawnie" napisane ale na chłopski rozum
#13
Napisano 30.10.2013 13:54
ale używanie rakiet czy min będzie dalej działać zmieni się tylko klawisz używania przedmiotu tak?