Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Moc do klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xterq

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 29.08.2012 07:02

Cześć :D
Jak będzię wyglądał ten kod aby zamiast

1/3 na headshota to było 35 prenet na headshota

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_alive(idattacker) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED

        if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,3)==1)
        {
                set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
        }
        return HAM_IGNORED
}


#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 29.08.2012 09:05

random_num(1,3)==1

zmień na
[sma]random_num(1,100)
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 Xterq

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 29.08.2012 09:26

czyli teraz bedzie mial 35% na headshota?

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 29.08.2012 09:44

Jak zmieni to bd miał 1/100 szanse, moim zdaniem raczej:

random_num(1, 100) <= 35

  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 29.08.2012 09:47

a nie lepiej

random_num(35,100)==1)


??

a można w mniejszych liczbach czyli

random_num(7,20)==1)

(29.08.2012 17:13):
:facepalm:

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#6 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 29.08.2012 12:13

a można w mniejszych liczbach czyli

random_num(7,20)==1)


Jakie ty głupoty piszesz, na pewno losowa liczba z przedziału 7-20 da ci 1, normalnie mega.

ucięło mi poprzedniego posta.
random_num(1,100) <= 35

  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.08.2012 17:14

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED

if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random(20)<7)
{
set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
}
return HAM_IGNORED
}
użycie random_num() to jak z armatą na muchę.
Funkcja random() jest w tym wypadku szybsza i nie ma potrzeby używania random_num dla pojedynczego, de facto, argumentu.
Ponadto sprawdzanie is_user_connected po sprawdzeniu, czy gracz żyje, mija się z celem, gdyż zawsze zwróci prawdę.

#8 Xterq

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 01.09.2012 07:20

closed.

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.09.2012 16:34

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych