Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Prośba o 2 klasyNagradzam plusikami!

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 KingKiller

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2012 19:11

1. Ulepszone rambo:
- Nazwa: Rambo (Premium)
- HP: 140
- Kondycja: 20
- Wytrzymałość: 10
- Inteligencja: 10
- Broń: Famas, Deagle, Komplet granatów (1x HE, 1x Smoke, 2x FB)
- Podwójny skok
- Za fraga 20 hp i pełny magazynek
- Flaga "t"
- Widoczność na poziomie 55 (taka jak u partyzanta)

2. Nekromanta
- Nazwa: Nekromanta
- HP: 90
- Kondycja 25
- Wytrzymałość: 15
- Inteligencja: 5
Broń: TMP, Uzi, Deagle, 1x Smoke
Może wskrzesić poległych towarzyszy

Proszę o pomoc, pozdrawiam :)

#2 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.08.2012 13:15

Refresh!
Nekromanty już nie potrzebuje, poradziłem sobie. Proszę tylko o Rambo :)

#3 Archner

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.08.2012 14:12

Proszę bardzo kod sma klasy 'Rambo (Premium)"
na fladze "F" bo flagi "T" niema :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Rambo (Premium)";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "archner");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

Użytkownik Archner edytował ten post 30.08.2012 14:18

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#4 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.08.2012 22:46

Hmm, dziwne... Nie wiesz może czemu wywala mi błąd przy kompilacji w 3 linijce? "#include <codmod>"

#5 F4St

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.08.2012 23:10

Tu masz na flagę H każdy na serwerze ma na flagę H

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Rambo(Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Rambo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
  moze_skoczyc[id] = false;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
  return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
  cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+35);
if(ma_klase[killer])
{
  new cur_health = pev(killer, pev_health);
  new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
  new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
  set_pev(killer, pev_health, new_health);
  new weapon = get_user_weapon(killer);
  if(maxClip[weapon] != -1)
   set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
  if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
  set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
  return weaponid;
}
return 0;
}

Nekromanta :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	   
new const nazwa[]   = "Nekromanta";
new const opis[]    = "Moze wskrzeszac osoby z teamu lub likwidowac ciala przeciwnika";
new const bronie    = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_MAC10);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
native cod_add_wskrzes(id, ile);
new ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 1);
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
	    cod_add_wskrzes(id, 0)
	    ma_klase[id] = false
}
public Spawn(id)
{
	    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
			    return PLUGIN_CONTINUE;
			   
	    if(ma_klase[id])
			    cod_add_wskrzes(id, 1)
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Cvary: (dopisz do amxx.cfg jak chcesz inne)

cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10


[you] jak już tu jesteś looknij na chomika :)

Dołączona grafika

Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491

(Nazwa serwera: zajebka.pl)


#6 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2012 10:00

F4St, twój Rambo się nie zgadza z moim opisem co do broni i nie posiada zmniejszonej widoczności ;P
Jakbyś mógł to popraw :)

#7 Archner

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2012 11:27

Może użyj kompilatora online
Http://www.amxx.pl/kompilator/
mi się kompiluje a jak nie działa to dam ci plik amxx.

Użytkownik Archner edytował ten post 31.08.2012 11:29

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#8 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2012 13:12

Kompilować to i owszem kompiluje się, ale ten "1 Error" mnie niepokoi ;/ Chciałbym uniknąć jakichś niespodziewanych bugów.
Załączony plik  codclass_admiral.sma   2,71 KB  34 Ilość pobrań
  codclass_admiral.amxx

Daje tutaj .sma admirała. Jeżeli możesz, dodaj do niego tą niewidzialność (poziom 70 jednak), komplet granatów :) Ze statystykami sobie poradze xD Jak to zrobisz, za każdą twoją odpowiedź w tym temacie, łapiesz + :D

#9 Archner

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2012 15:30

Proszę 0 błędów powinno śmigać :)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Rambo (Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx");

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");



}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 77);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()

{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

Już jest gotowe tylko skompilować i wrzucić na serwer.

Użytkownik Archner edytował ten post 31.08.2012 15:41

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#10 KingKiller

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2012 15:52

3 plusiki poleciały, wielkie THX za pomoc :D

Można zamknąć :)

#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.09.2012 10:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych