Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Widzenie niewidzialnych

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 27.08.2012 15:03

Mam taki kod na widzenie niewidzialnych i nie działa, kod jest stąd >>link<<

public fwAddToFullPack(es_state, e, ent, host, hostflags, player, set)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != 91)
return FMRES_IGNORED;

if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha)
{
set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
return FMRES_HANDLED;

}
return FMRES_IGNORED;
}


Szukałem już na forum ale żaden z podanych nie działa.
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.04.2013 08:33

ledwo znam addtofullpack ale spróbuj tak:
public fwAddToFullPack(es_state, e, ent, host, hostflags, player, set)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != 91) 
return FMRES_IGNORED;

if(pev(ent, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha)
{
set_es(ent, ES_RenderAmt, 255);

}
return FMRES_IGNORED;
}

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych