Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak wydostać gracza z ściany.Gracz który utknął w ścianie...


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 26.08.2012 21:04

Witam, mam na cod mod perk który umożliwia przenikanie ścian, pytanie czy da się go wydostać ze ściany jak zaliczy mu się "wpadka", wiem że jest gotowy stock na sprawdzenie tego czy utknął ale co dalej... proszę o pomoc.

Stock na sprawdzenie czy gracz utknął:
stock bool:is_player_stuck( id ) {
	    static Float:fOrigin[ 3 ];
	    pev( id, pev_origin, fOrigin );
	   
	    engfunc( EngFunc_TraceHull, fOrigin, fOrigin, 0, ( pev( id, pev_flags ) & FL_DUCKING ) ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id, 0 );
	   
	    if( get_tr2( 0, TR_StartSolid )
	    || get_tr2( 0, TR_AllSolid )
	    || !get_tr2( 0, TR_InOpen ) )
	    return true;
	   
	    return false;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.08.2012 23:49

W zależności od zamiarów możesz gracza albo teleportować ponownie do miejsca pobranego przed użyciem perku (czymkolwiek jest "perk") albo na respa albo gdziekolwiek zechcesz.
Nie wiem, czym jest ten cały "perk", więc trudno jest mi się domyślać, jakie rozwiązanie będzie w tym wypadku najlepsze.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych