Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ZM XP Mod] [Vip Coin] Problem z kompilacją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuba100100

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 24.08.2012 22:32

Mam problem z kompilacją pluginu podanego w temacie załączam sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include  #include  #include  #include  #include  #include  #include  #include  #define PLUGIN "VIP Coin Shop" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "[AvP] ELOS" #define perfix "[CSB]" new kosztzamiany,kosztAP,kosztEXP,kosztEXP2,iloscEXP,iloscAP,iloscEXP2,koszt9lvl,ilosc9lvl; new gracz_id[33], wybrany; new ilosc[33], name[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("koszt_zamiany", "50"); register_cvar("koszt_AP", "1"); register_cvar("koszt_EXP", "5"); register_cvar("koszt_EXP2", "10"); register_cvar("ilosc_EXP", "350"); register_cvar("ilosc_EXP2", "1000"); register_cvar("ilosc_AP", "10"); register_cvar("koszt_9lvl", "15"); register_cvar("ilosc_9lvl", "4292"); register_concmd("daj_vc", "cmd_dajvc"); register_clcmd("ile","pobierz"); register_clcmd("say /coin", "Start"); kosztzamiany=get_cvar_num("koszt_zamiany"); kosztAP=get_cvar_num("koszt_AP"); iloscAP=get_cvar_num("ilosc_AP"); kosztEXP=get_cvar_num("koszt_EXP"); iloscEXP=get_cvar_num("ilosc_EXP"); kosztEXP2=get_cvar_num("koszt_EXP2"); iloscEXP2=get_cvar_num("ilosc_EXP2"); koszt9lvl=get_cvar_num("koszt_9lvl"); ilosc9lvl=get_cvar_num("ilosc_9lvl"); } public plugin_natives() { register_library("zm_gunxp"); register_native("ZM_Coin", "native_coin", 1); } public CallbackMenu(id, menu, item) { return ITEM_DISABLED; } public Start(id) { new tytul[25], zamien[65], sklep[65], przekaz[65]; format(tytul, 24, "\r%s Menu \yVIP Coin:", perfix); formatex(zamien, 64, "Zamien \r[%i AP]\w na 1 \yVIP Coin", kosztzamiany); formatex(sklep, 64, "Sklep"); formatex(przekaz, 64, "Przekaz \yVIP Coiny"); new menu = menu_create(tytul, "Start_Handler"); menu_additem(menu, zamien, "1"); menu_additem(menu, sklep, "1"); if(ZM_GetCoin(id) >= 1) { menu_additem(menu, przekaz, "1") } else { menu_additem(menu, przekaz, "999", 0, menu_makecallback("CallbackMenu")); } menu_display(id, menu); } public Start_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(zp_get_user_ammo_packs(id) >= kosztzamiany) { ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)+1) zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id)-kosztzamiany) client_print(id, print_chat, "[%s] Zamieniles %i AP na VIP Coina!", perfix, kosztzamiany) } else { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i AP", perfix, kosztzamiany) } Start(id) } case 1: { Sklep(id) } case 2: { if(ZM_GetCoin(id) >= 1) { console_cmd(id, "messagemode ile"); } } } return PLUGIN_CONTINUE; } public Sklep(id) { new tytul[25], ap[65], exp[65], exp2[65], lvl9[65]; format(tytul, 24, "\r%s Sklep za \yVIP Coin:", perfix); formatex(ap, 64, "%i AmmoPack \y[%i VIP Coin]", iloscAP, kosztAP); formatex(exp, 64, "%i EXP'a \y[%i VIP Coin]", iloscEXP, kosztEXP); formatex(exp2, 64, "%i EXP'a \y[%i VIP Coin]", iloscEXP2, kosztEXP2); formatex(lvl9, 64, "Awans do poziomu 9 \y[%i VIP Coin]", koszt9lvl); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, ap, "1"); menu_additem(menu, exp, "1"); menu_additem(menu, exp2, "1"); menu_additem(menu, lvl9, "1"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(ZM_GetCoin(id) >= kosztAP) { ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-kosztAP) zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id)+iloscAP) client_print(id, print_chat, "[%s] Kupiles %i AP za %i VIP Coina!", perfix, iloscAP, kosztAP) } else { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i VIP Coinow", perfix, kosztAP) } } case 1: { if(ZM_GetCoin(id) >= kosztEXP) { ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-kosztEXP) ZM_SetXP(id, ZM_GetXP(id)+iloscEXP) client_print(id, print_chat, "[%s] Kupiles %i EXP'a za %i VIP Coinow!", perfix, iloscEXP, kosztEXP) } else { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i VIP Coinow", perfix, kosztEXP) } } case 2: { if(ZM_GetCoin(id) >= kosztEXP2) { ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-kosztEXP2) ZM_SetXP(id, ZM_GetXP(id)+iloscEXP2) client_print(id, print_chat, "[%s] Kupiles %i EXP'a za %i VIP Coinow!", perfix, iloscEXP2, kosztEXP2) } else { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i VIP Coinow", perfix, kosztEXP2) } } case 3: { if(ZM_GetLevel(id) < 8) { if(ZM_GetCoin(id) >= koszt9lvl) { ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-koszt9lvl) ZM_SetXP(id, ilosc9lvl) ZM_CheckXP(id) client_print(id, print_chat, "[%s] Kupiles %i EXP'a co daje tobie 9lvl!", perfix, ilosc9lvl, koszt9lvl) } else { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i VIP Coinow", perfix, koszt9lvl) } } else { client_print(id, print_chat, "[%s] Aby Kupic 9 poziom musisz miec poziom mniejszy niz 8", perfix) } } } Sklep(id) return PLUGIN_CONTINUE; } public native_coin(id) { Start(id) } public MenuGraczy(id) { new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; gracz_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0); } menu_display(id, menu); } public Gracz_handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } wybrany = gracz_id[item]; get_user_name(wybrany, name, 32); dajcoiny(id) return PLUGIN_HANDLED; } public pobierz(id) { new text[192] read_argv(1,text,191) format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text); MenuGraczy(id) } public dajcoiny(id) { if(ZM_GetCoin(id) >= str_to_num(ilosc)) { ZM_SetCoin(wybrany, ZM_GetCoin(wybrany)+str_to_num(ilosc)); client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s %i Vip Coinow", name, str_to_num(ilosc)); client_print(wybrany, print_chat, "Dostales %i Vip Coinow", str_to_num(ilosc)); ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-str_to_num(ilosc)) } else if(ZM_GetCoin(id) < str_to_num(ilosc)) { client_print(id, print_chat, "Nie posiadasz %i Vip Coinow", str_to_num(ilosc)); } } public cmd_dajvc(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { new arg1[33]; new arg2[16]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 15); new player = cmd_target(id, arg1,31); new value = str_to_num(arg2); ZM_SetCoin(player, ZM_GetCoin(player)+value) client_print(0, print_chat, "%s dostal %s VIP Coinow!", player, value); } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ 

daje oczywiście + za pomoc i wielkie THX

Użytkownik kuba100100 edytował ten post 24.08.2012 22:32


#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.08.2012 22:33

Jak możesz popraw sma ;)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 kuba100100

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 24.08.2012 22:35

Coś mi z tym sma nie wyszło dam inaczej:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <zm_gunxp>

#define PLUGIN "VIP Coin Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"
#define perfix "[CSB]"


new kosztzamiany,kosztAP,kosztEXP,kosztEXP2,iloscEXP,iloscAP,iloscEXP2,koszt9lvl,ilosc9lvl;
new gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("koszt_zamiany", "50");
register_cvar("koszt_AP", "1");
register_cvar("koszt_EXP", "5");
register_cvar("koszt_EXP2", "10");
register_cvar("ilosc_EXP", "350");
register_cvar("ilosc_EXP2", "1000");
register_cvar("ilosc_AP", "10");
register_cvar("koszt_9lvl", "15");
register_cvar("ilosc_9lvl", "4292");

register_concmd("daj_vc", "cmd_dajvc");

register_clcmd("ile","pobierz");
register_clcmd("say /coin", "Start");




kosztzamiany=get_cvar_num("koszt_zamiany");
kosztAP=get_cvar_num("koszt_AP");
iloscAP=get_cvar_num("ilosc_AP");
kosztEXP=get_cvar_num("koszt_EXP");
iloscEXP=get_cvar_num("ilosc_EXP");
kosztEXP2=get_cvar_num("koszt_EXP2");
iloscEXP2=get_cvar_num("ilosc_EXP2");
koszt9lvl=get_cvar_num("koszt_9lvl");
ilosc9lvl=get_cvar_num("ilosc_9lvl");
}
public plugin_natives()
{
register_library("zm_gunxp");
register_native("ZM_Coin", "native_coin", 1);
}


public CallbackMenu(id, menu, item)
{
return ITEM_DISABLED;
}
public Start(id)
{

new tytul[25], zamien[65], sklep[65], przekaz[65];
format(tytul, 24, "\r%s Menu \yVIP Coin:", perfix);


formatex(zamien, 64, "Zamien \r[%i AP]\w na 1 \yVIP Coin", kosztzamiany);
formatex(sklep, 64, "Sklep");
formatex(przekaz, 64, "Przekaz \yVIP Coiny");

new menu = menu_create(tytul, "Start_Handler");
menu_additem(menu, zamien, "1");
menu_additem(menu, sklep, "1");
if(ZM_GetCoin(id) >= 1)
{
menu_additem(menu, przekaz, "1")
}
else
{
menu_additem(menu, przekaz, "999", 0, menu_makecallback("CallbackMenu"));
}
menu_display(id, menu);
}

public Start_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(zp_get_user_ammo_packs(id) >= kosztzamiany)
{
ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)+1)
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id)-kosztzamiany)
client_print(id, print_chat, "[%s] Zamieniles %i AP na VIP Coina!", perfix, kosztzamiany)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i AP", perfix, kosztzamiany)
}
Start(id)
}
case 1:
{
Sklep(id)
}
case 2:
{
if(ZM_GetCoin(id) >= 1)
{
console_cmd(id, "messagemode ile");
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Sklep(id)
{

new tytul[25], ap[65], exp[65], exp2[65], lvl9[65];
format(tytul, 24, "\r%s Sklep za \yVIP Coin:", perfix);


formatex(ap, 64, "%i AmmoPack \y[%i VIP Coin]", iloscAP, kosztAP);
formatex(exp, 64, "%i EXP'a \y[%i VIP Coin]", iloscEXP, kosztEXP);
formatex(exp2, 64, "%i EXP'a \y[%i VIP Coin]", iloscEXP2, kosztEXP2);
formatex(lvl9, 64, "Awans do poziomu 9 \y[%i VIP Coin]", koszt9lvl);

new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, ap, "1");
menu_additem(menu, exp, "1");
menu_additem(menu, exp2, "1");
menu_additem(menu, lvl9, "1");

menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(ZM_GetCoin(id) >= kosztAP)
{
ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-kosztAP)
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id)+iloscAP)
client_print(id, print_chat, "[%s] Kupiles %i AP za %i VIP Coina!", perfix, iloscAP, kosztAP)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i VIP Coinow", perfix, kosztAP)
}
}
case 1:
{
if(ZM_GetCoin(id) >= kosztEXP)
{
ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-kosztEXP)
ZM_SetXP(id, ZM_GetXP(id)+iloscEXP)
client_print(id, print_chat, "[%s] Kupiles %i EXP'a za %i VIP Coinow!", perfix, iloscEXP, kosztEXP)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i VIP Coinow", perfix, kosztEXP)
}
}
case 2:
{
if(ZM_GetCoin(id) >= kosztEXP2)
{
ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-kosztEXP2)
ZM_SetXP(id, ZM_GetXP(id)+iloscEXP2)
client_print(id, print_chat, "[%s] Kupiles %i EXP'a za %i VIP Coinow!", perfix, iloscEXP2, kosztEXP2)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i VIP Coinow", perfix, kosztEXP2)
}
}
case 3:
{
if(ZM_GetLevel(id) < 8)
{
if(ZM_GetCoin(id) >= koszt9lvl)
{
ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-koszt9lvl)
ZM_SetXP(id, ilosc9lvl)
ZM_CheckXP(id)
client_print(id, print_chat, "[%s] Kupiles %i EXP'a co daje tobie 9lvl!", perfix, ilosc9lvl, koszt9lvl)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie posiadasz %i VIP Coinow", perfix, koszt9lvl)
}
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Aby Kupic 9 poziom musisz miec poziom mniejszy niz 8", perfix)
}

}
}
Sklep(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public native_coin(id)
{
Start(id)
}
public MenuGraczy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);
dajcoiny(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}


public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
MenuGraczy(id)
}

public dajcoiny(id)
{
if(ZM_GetCoin(id) >= str_to_num(ilosc))
{
ZM_SetCoin(wybrany, ZM_GetCoin(wybrany)+str_to_num(ilosc));
client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s %i Vip Coinow", name, str_to_num(ilosc));
client_print(wybrany, print_chat, "Dostales %i Vip Coinow", str_to_num(ilosc));
ZM_SetCoin(id, ZM_GetCoin(id)-str_to_num(ilosc))
}
else
if(ZM_GetCoin(id) < str_to_num(ilosc))
{
client_print(id, print_chat, "Nie posiadasz %i Vip Coinow", str_to_num(ilosc));
}
}
public cmd_dajvc(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
new arg1[33];
new arg2[16];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 15);
new player = cmd_target(id, arg1,31);
new value = str_to_num(arg2);

ZM_SetCoin(player, ZM_GetCoin(player)+value)
client_print(0, print_chat, "%s dostal %s VIP Coinow!", player, value);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

albo w załączniku
(23.09.2012 16:35):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Załączone pliki


Użytkownik benio101 edytował ten post 23.09.2012 16:35
Dodanie znacznika SMA


#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.08.2012 22:40

Kod jest poprawny(Bynajmniej nie ma żadnych błędów) Aby skompilować kompiluj lokalnie. Dołączam pliki inc

I zapraszam do lektury

http://amxx.pl/topic...ilacja-lokalna/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 kuba100100

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 25.08.2012 08:41

Próbiowałem już kompilacji lokalnej ale też nic

#6 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 25.08.2012 11:16

I jakie błędy ci wyskakuje podczas kompilacji ??
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 kuba100100

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 26.08.2012 18:38

"Compilation aborded."

"1 Error"

"Could not locate output file compiled\vip_coin.amx (compile failed)

(23.09.2012 16:36):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 23.09.2012 16:36
Dodanie znacznika CODE


#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.09.2012 16:36

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych