Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niedziałające cvary.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.08.2012 22:10

Witam, mam problem odnośnie pluginu Free_OnlyKnife_v1.0.amxx by G[o]Q & R3X. Nie tylko sprawia iż po wpisaniu free gracze mogą używać noży, lecz także gdy ktoś spadnie poniżej określonego poziomu, gracz ginie zabity piorunem. Ustawiam cvar dr_thunder na 0, nadal jest piorun. Ustawiam dr_auto_resp na 0, nadal się odradzamy w nieskończoność. Chciałbym, żeby cvary działały. Czy jest jakiś błąd w kodzie? Czy może mam jeszcze w jakimś pliku typu server.cfg cvary ustawione na inne (niestety patrzyłem, tak nie jest). Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Free_OnlyKnife"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "G[o]Q & R3X"

new is_free
new uzycia
new only_knife
new light
new smoke

new czy_uzyty[513]

new to_block[]={"cl_rebuy","cl_autobuy","cl_setautobuy","rebuy","autobuy","glock","usp","p228","deagle","elites",
"fn57","m3","autoshotgun","mac10","tmp","mp5","ump45","p90","galil","ak47","scout","sg552","awp",
"g3sg1","famas","m4a1","bullpup","sg550","m249","shield","hegren","sgren","flash",}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("dr_thunder","0")
register_cvar("dr_auto_resp","0")

for(new i=0;i<sizeof(to_block);i++)
register_clcmd( to_block[i],"BlokujKomende");

register_clcmd("say free","free_run")
register_clcmd("say /free","free_run")
register_clcmd("sayteam free","free_run")
register_clcmd("sayteam /free","free_run")

RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Bron");
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "Bron")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "Bron")

RegisterHam(Ham_Touch,"trigger_hurt","podloze_post",0)

RegisterHam(Ham_Use, "func_button","Dotyk_buttona");
RegisterHam(Ham_Use, "func_rot_button","Dotyk_buttona");
RegisterHam(Ham_Use, "button_target","Dotyk_buttona");

register_event("CurWeapon","curweapon","be","1=1")
register_event("DeathMsg", "death", "a")


register_logevent( "round_start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");

}

public free_run(id){
if(get_user_team(id)!=1){
return PLUGIN_HANDLED
}
if(is_free){
client_print(id, print_chat, "Free zostalo aktywowane.");
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!uzycia){
set_hudmessage(255, 42, 255, 0.01, 0.46, 1, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(0, "FREE!")
is_free=1
only_knife=1
for(new i=1;i<33;i++){
if(!is_user_alive(i)) continue
engclient_cmd(i,"weapon_knife")
client_cmd(i,"weapon_knife")
}
}
else client_print(id, print_chat, "Pulapka zostala juz uzyta.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public curweapon(id){
if(only_knife){
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
}
public Dotyk_buttona(this, idcaller, idactivator, use_type, Float:value){

if(!is_free&&!czy_uzyty[this]&&(get_user_team(idcaller)==1||get_user_team(idactivator)==1)){
++uzycia
czy_uzyty[this]=1
return HAM_IGNORED
}
if(!is_free&&czy_uzyty[this]&&(get_user_team(idcaller)==1||get_user_team(idactivator)==1)){

client_print(idcaller, print_chat, "Ten przycisk zostal juz uzyty.");
return HAM_SUPERCEDE
}

if(is_free&&(get_user_team(idcaller)==1||get_user_team(idactivator)==1)){
client_print(idcaller, print_chat, "Jest free, nie mozesz uzywac pulapek.");
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;


}

public round_start(){
is_free=0
uzycia=0
only_knife=0
for(new i=0;i<513;i++) czy_uzyty[i]=0


}
public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;

public Bron(weapon,id){
if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED
if (get_user_team(id)==2&&!is_free)
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
public podloze_post(ent,id){
if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED
if (get_user_team(id)==1)
return HAM_IGNORED;
if(!get_cvar_num("dr_thunder"))
return HAM_IGNORED
thunder(id)

return HAM_IGNORED;
}
public thunder(id){

if ( is_user_alive( id ) )
{
new origin[ 3 ]
get_user_origin( id, origin )
origin[ 2 ] = origin[ 2 ] - 26

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) // Lightning
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( origin[ 0 ] )
write_coord( origin[ 1 ] )
write_coord( origin[ 2 ] )
write_coord( origin[ 0 ] + 150 )
write_coord( origin[ 1 ] + 150 )
write_coord( origin[ 2 ] + 1700 )
write_short(light )
write_byte( 1 )
write_byte( 5 )
write_byte( 14 )
write_byte( 50 )
write_byte( 50 )
write_byte( 255 )
write_byte( 100 )
write_byte( 20 )
write_byte( 200 )
write_byte( 200 )
message_end()

message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin ) // Sparks
write_byte( TE_SPARKS )
write_coord( origin[ 0 ] )
write_coord( origin[ 1 ] )
write_coord( origin[ 2 ] )
message_end()
  smoke_effect( origin, 100 ) // Smoke
emit_sound( id, CHAN_AUTO, "ambience/thunder_clap.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
user_kill(id, 1)
}


}

smoke_effect( origin[ 3 ], amount )
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_SMOKE )
write_coord( origin[ 0 ] )
write_coord( origin[ 1 ] )
write_coord( origin[ 2 ] )
write_short( smoke )
write_byte( amount )
write_byte( 10 )
message_end()
}
public plugin_precache()
{
precache_sound( "ambience/thunder_clap.wav" )
smoke = precache_model( "sprites/steam1.spr" )
light = precache_model( "sprites/lgtning.spr" )
}
public respawn(id)
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id)

public death(){
new vid = read_data(2)
if(get_cvar_num("dr_auto_resp")==1&&get_user_team(vid)==2)
set_task(0.2,"respawn",vid)
}

Użytkownik Vasto edytował ten post 24.08.2012 22:27

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych