Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o poprawienie klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bialy223

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 24.08.2012 14:17

Poprawi mi ktoś tą klase żeby miała mignięcia co 3 sekundy?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.08.2012 20:06

@Refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 bialy223

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.08.2012 20:23

@ Refresh
  • +
  • -
  • 0

#4 WinnetoU

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 29.08.2012 22:42

Masz jak nie będzie działać napisz co ile cię teleportuje.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define BASE_TASK 5123
new const nazwa[]   = "Jumper";
new const opis[]	    = "Ma możliwosc robienia mignięcia (Klawisz E)";
new const bronie	    = (1<<CSW_UMP45);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Premium";
new bool:Teleportacja[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
}
public cod_class_enabled(id)
{
Teleportacja[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
  client_print(id, print_chat, "[Jumper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
Teleportacja[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!Teleportacja[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
Teleportacja[id] = true;
UTIL_Teleport(id, 300+15*cod_get_user_intelligence(id))
set_task(3.0, "ponownieTeleportuj", BASE_TASK+id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public ponownieTeleportuj(id2)
{
new id = id2 - BASE_TASK;
if(is_user_connected(id) && !Teleportacja[id])
return PLUGIN_HANDLED;
Teleportacja[id] = true;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public UTIL_Teleport(id,distance) // with DB MOD
{
Set_Origin_Forward(id,distance)
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
//Particle burst ie. teleport effect
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_PARTICLEBURST )
write_coord(origin[0]) // origin
write_coord(origin[1]) // origin
write_coord(origin[2]) // origin
write_short(20) // radius
write_byte(1) // particle color
write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit
message_end()

}
stock Set_Origin_Forward(id, distance) // WITH DB OMD
{
new Float:origin[3]
new Float:angles[3]
new Float:teleport[3]
new Float:heightplus = 10.0
new Float:playerheight = 64.0
new bool:recalculate = false
new bool:foundheight = false
pev(id,pev_origin,origin)
pev(id,pev_angles,angles)
teleport[0] = origin[0] + distance * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + distance * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
while (!Can_Trace_Line_Origin(origin,teleport) || Is_Point_Stuck(teleport,48.0))
{
if (distance < 10)
break;
//First see if we can raise the height to MAX playerheight, if we can, it's a hill and we can teleport there
for (new i=1; i < playerheight+20.0; i++)
{
teleport[2]+=i
if (Can_Trace_Line_Origin(origin,teleport) && !Is_Point_Stuck(teleport,48.0))
{
foundheight = true
heightplus += i
break
}
teleport[2]-=i
}
if (foundheight)
break
recalculate = true
distance-=10
teleport[0] = origin[0] + (distance+32) * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + (distance+32) * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
}
if (!recalculate)
{
set_pev(id,pev_origin,teleport)
return PLUGIN_CONTINUE
}
teleport[0] = origin[0] + distance * floatcos(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[1] = origin[1] + distance * floatsin(angles[1],degrees) * floatabs(floatcos(angles[0],degrees));
teleport[2] = origin[2]+heightplus
set_pev(id,pev_origin,teleport)
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock bool:Can_Trace_Line_Origin(Float:origin1[3], Float:origin2[3]) // WITH DB MOD
{
new Float:Origin_Return[3]
new Float:temp1[3]
new Float:temp2[3]
temp1[0] = origin1[0]
temp1[1] = origin1[1]
temp1[2] = origin1[2]-30
temp2[0] = origin2[0]
temp2[1] = origin2[1]
temp2[2] = origin2[2]-30
trace_line(-1, temp1, temp2, Origin_Return)
if (get_distance_f(Origin_Return,temp2) < 1.0)
return true
return false
}
stock bool:Is_Point_Stuck(Float:Origin[3], Float:hullsize) // WITH DB MOD
{
new Float:temp[3]
new Float:iterator = hullsize/3
temp[2] = Origin[2]
for (new Float:i=Origin[0]-hullsize; i < Origin[0]+hullsize; i+=iterator)
{
for (new Float:j=Origin[1]-hullsize; j < Origin[1]+hullsize; j+=iterator)
{
//72 mod 6 = 0
for (new Float:k=Origin[2]-72.0; k < Origin[2]+72.0; k+=6)
{
temp[0] = i
temp[1] = j
temp[2] = k
if (point_contents(temp) != -1)
return true
}
}
}
return false
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych