Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.08.2012 08:05
Cześć,
próbowałem stworzyć funkcję, gdzie po zabiciu gracza wyskakuje skrzynka, z której możemy otrzymać różne nagrody.
switch bym ustawił sobie sam, tylko głównie chodzi mi o podstawę. Model też jakiś bym znalazł. Używam nowego cod moda by QTM i tam chciałbym wkleić tę funkcję.
Mniej więcej chodzi mi właśnie o coś takiego jak w tym temacie:
http://amxx.pl/topic...abitego-gracza/
bardzo bym prosił o Waszą pomoc, nagradzam plusikami i czym tam sobie zechcecie
Każda sugestia się liczy.
Z góry dzięki,
pozdrawiam.
próbowałem stworzyć funkcję, gdzie po zabiciu gracza wyskakuje skrzynka, z której możemy otrzymać różne nagrody.
switch bym ustawił sobie sam, tylko głównie chodzi mi o podstawę. Model też jakiś bym znalazł. Używam nowego cod moda by QTM i tam chciałbym wkleić tę funkcję.
Mniej więcej chodzi mi właśnie o coś takiego jak w tym temacie:
http://amxx.pl/topic...abitego-gracza/
bardzo bym prosił o Waszą pomoc, nagradzam plusikami i czym tam sobie zechcecie
Każda sugestia się liczy.
Z góry dzięki,
pozdrawiam.
#2
Napisano 24.08.2012 08:12
ten plugin zostawia aptcze ale myślę że da się go przerobić
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#define AUTHOR "tuty"
new const Plugin[] = "Healthkit on dead body"
new const Version[] = "2.0"
#define medkit_minsz Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 } // from hl model viewer
#define medkit_maxsz Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 } // from hl model viewer
new const MODEL_KIT[] = "models/w_medkit.mdl"
new const SOUND_KIT[] = "items/smallmedkit1.wav" // must be precached because, if you don't precache server will shut down
new g_Toggle_KitEnable,g_Toggle_GlowShow,g_GMsgFade, g_Toggle_FadeEnable, g_Toggle_Remove_At_Rstart;
public plugin_init() {
register_plugin(Plugin, Version, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","drop_kit","a");
register_logevent("logevent_round_start",2,"1=Round_Start");
register_forward(FM_Touch,"fw_touch");
// Add your code here...
g_Toggle_KitEnable = register_cvar("kit_enable", "1");
g_Toggle_GlowShow = register_cvar("kit_glow", "1");
g_Toggle_FadeEnable = register_cvar("kit_fade", "1");
g_Toggle_Remove_At_Rstart = register_cvar("kit_remove", "0");
g_GMsgFade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, MODEL_KIT);
engfunc(EngFunc_PrecacheSound, SOUND_KIT);
}
public drop_kit()
{
if(get_pcvar_num(g_Toggle_KitEnable) == 0)
return FMRES_IGNORED;
new victim = read_data(2);
static Float:origin[3];
pev(victim,pev_origin,origin);
new ent = fm_create_entity("item_healthkit");
origin[2] -= 36; // the distance of ground and kit..this is perfect fixed.. do not edit
engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,origin);
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;// check for valid ent
engfunc(EngFunc_SetModel,ent,MODEL_KIT);
set_pev(ent,pev_classname,"item_healthkit");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_NONE);
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,medkit_minsz, medkit_maxsz);
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);
if(get_pcvar_num(g_Toggle_GlowShow) == 1)
{
fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderFxNone, 27);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fw_touch(ent,id)
{
if(get_pcvar_num(g_Toggle_KitEnable) == 0)
return FMRES_IGNORED;
new classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equal(classname, "item_healthkit"))// check for kit
return FMRES_IGNORED;
new health = get_user_health(id);
if(health >= 100)//check if player health is 100 and block access to take the kit
{
client_print(id, print_center, "Sorry, your health is 100. You can't take the kit!");
return FMRES_IGNORED;
}
fm_give_item(id, "item_healthkit");
if(get_pcvar_num(g_Toggle_FadeEnable) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_GMsgFade , {0,0,0}, id);
write_short(1<<10);
write_short(1<<10);
write_short(0x0000);
write_byte(255);//r
write_byte(0); //g
write_byte(0); //b
write_byte(75);
message_end();
}
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
return FMRES_IGNORED;
}
// remove kit on round start if kit_remove is 1
public logevent_round_start()
{
if(get_pcvar_num(g_Toggle_Remove_At_Rstart) == 0)
return FMRES_IGNORED;
new hkit = -1;
while ((hkit = fm_find_ent_by_class(hkit, "item_healthkit")))
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, hkit);
return FMRES_IGNORED;
}
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#3
Napisano 24.08.2012 08:38
Hmmm, czyli ona pokazuje się od razu po zabiciu. Tak jakby na martwym ciele ?
Mam rozumieć, że także nie ma warunku po zabiciu CT tylko CT może wziąć paczkę. Każdy może wziąć każdego paczkę?
Oczywiście, dzięki.
Mam rozumieć, że także nie ma warunku po zabiciu CT tylko CT może wziąć paczkę. Każdy może wziąć każdego paczkę?
Oczywiście, dzięki.
#4
Napisano 24.08.2012 08:40
tak dokładnie
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#5
Napisano 24.08.2012 09:22
Okej, dzięki.
Jeszcze małe pytanko, aby zmienić 'drop' z tej skrzynki muszę edytować funkcję
Tylko to mi wystarczy?
Jeszcze małe pytanko, aby zmienić 'drop' z tej skrzynki muszę edytować funkcję
public fw_touch(ent,id)
Tylko to mi wystarczy?
#6
Napisano 24.08.2012 09:41
tak
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#7
Napisano 24.08.2012 10:31
Dzięki za pomoc, nagrodziłem już Ciebie.
Jest może jeszcze jakiś inny , prostszy sposób niż cały osobny plugin?
Może edycja jednej funkcji w silniku cod?
Jest może jeszcze jakiś inny , prostszy sposób niż cały osobny plugin?
Może edycja jednej funkcji w silniku cod?
Użytkownik Glover edytował ten post 24.08.2012 10:32
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie
|
Naprawienie
Ranking top15 nie pokazuje dobrze graczyNapisany przez Trust12186, 19.01.2024 naprawienie, ranking, top15 |
|
|||
Naprawienie
Problem z rankingiem - /Top15Napisany przez Kasjer, 27.07.2022 naprawienie |
|
||||
Naprawienie
Problem VIP - GENERATORNapisany przez DUDUS, 13.03.2019 naprawienie |
|
||||
Naprawienie
Sklep 4FunNapisany przez empi997, 10.01.2019 naprawienie |
|
||||
Naprawienie
SVIP problem?proszę o pomoc Napisany przez Axeroz, 29.12.2018 naprawienie |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych