Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o klasę Sekcyjny

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bobson

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 22.08.2012 18:07

Witam. Chciałbym prosić o wykonanie klasy o nazwie Sekcyjny. Klasa miała by mieć pompe.(m3) i dodatkowe +50 dmg z niej. Co do statystyk to obojętnie, bo pozniej i tak sobie to pozmieniam. W opisie klasy proszę dodać Pompa i +50dmg z niej.


Z góry dziękuje i Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Szakal_

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:kocikowa
Offline

Napisano 22.08.2012 18:21

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Sekcyjny"
new const opis[] = "Dodatkowe 50 % obrazen z Pompy";
new const bronie =  1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Yogi");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{

ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Yogi");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.50, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Łap :)
Sprawdź czy działa i daj znać :P

Użytkownik Szakal_ edytował ten post 22.08.2012 18:25






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych