Rozbudowałem nieco bardziej kod z wyciągnięty z poprzedniej funkcji niestety to też nie działa.
Nie mam pojęcia co źle robię poszukam jeszcze w silniku Zombie Plague bo może tam coś się koliduje.
Podkreślę jeszcze raz speed działa ale problem tkwi że gdy gracz ma mały level ( teorytycznie powinien mieć małego speeda ) po wystrzystkich kul z broni dostajemy super speeda.
Funkcja speeda działa daje dla graczy speeda takiego jak ustawię w cvarach.
Nowy CurWeapon który działa jak poprzednik po wystrzeleniu wszystkich kul z broni dostajemy speeda.
public CurWeapon(id)
{
if( !zp_get_user_zombie(id) && is_user_alive(id) )
{
g_trime[id] = false;
new n = 1;
while( n < g_level[id] )
{
h_speed[id] = n * get_pcvar_num(g_h_speed);
n = n + 1
}
new Float:speed[32];
speed[id] = fm_get_user_maxspeed(id) + h_speed[id];
set_pev(id, pev_maxspeed, speed[id] )
}
}
Funkcja z której korzystałem
public Level(id)
{
if( !zp_get_user_zombie(id) && is_user_alive(id) )
{
g_trime[id] = false;
new n = 1;
while( n < g_level[id] )
{
h_health[id] = n * get_pcvar_num(g_h_health);
h_damage[id] = n * get_pcvar_num(g_h_damage);
z_damage[id] = n * get_pcvar_num(g_z_damage);
h_speed[id] = n * get_pcvar_num(g_h_speed);
n = n + 1
}
new Float:speed[32];
speed[id] = fm_get_user_maxspeed(id) + h_speed[id];
fm_set_user_health( id, get_user_health(id) + h_health[id] )
set_pev(id, pev_maxspeed, speed[id] )
//set_user_maxspeed(id, speed[id])
emit_sound(id, CHAN_STREAM, sound_health, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH )
}
}
Funkcja kolejna, prawdopodobnie odpowiada za wczytanie statystyk SPEED HP i DMG
public client_putinserver(id)
{
Level_Load(id)
new name[32]
g_trime[id] = false;
g_bonus[id] = true;
nameid[id] = get_user_name(id, name, sizeof name - 1)
if( !zp_get_user_zombie(id) && is_user_alive(id))
{
g_trime[id] = false;
new n = 1;
while( n != g_level[id] )
{
h_health[id] = n * get_pcvar_num(g_h_health);
h_damage[id] = n * get_pcvar_num(g_h_damage);
z_damage[id] = n * get_pcvar_num(g_z_damage);
h_speed[id] = n * get_pcvar_num(g_h_speed);
n = n + 1;
}
new Float:speed[32];
speed[id] = fm_get_user_maxspeed(id) + h_speed[id];
fm_set_user_health( id, get_user_health(id) + h_health[id] )
set_pev(id, pev_maxspeed, speed[id] )
//set_user_maxspeed(id, speed[id])
emit_sound(id, CHAN_STREAM, sound_health, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH )
}
To ogólnie wszystko związane z frazą speed.
Wcześniej pisałeś Dark abym szukał problemu w h_speed to uświadomię ci tylko że jest to CVAR którym mogę regulować speeda ale rozumiem że po takiej ilości którą napisałem w pierwszym poście mogłeś nie wiedzieć.
Czekam na dalszą pomoc.
Użytkownik shakerek edytował ten post 22.08.2012 11:44