Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

SetClientListeningCo to jest ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.08.2012 16:35

register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "Voice_SetClientListening");


public Voice_SetClientListening(odbiorca, nadawca, listen) // wtf to jest ?
{
if(odbiorca == nadawca)
return FMRES_IGNORED;

if(is_user_alive(odbiorca))
{
if(is_user_alive(nadawca))
{
engfunc(EngFunc_SetClientListening, odbiorca, nadawca, true);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
engfunc(EngFunc_SetClientListening, odbiorca, nadawca, false);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}


Co mi daje taki public w pluginie ? to jest jakieś zabezpieczenie przed overflow ?
wyciągnięte z pluginu Cypisa
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.08.2012 16:47

Odpowiada za rozmawianie między sobą. Choć może pomyliła mi się funkcja, jak coś to ktoś mnie poprawi ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2012 17:06

Mnie się wydaję że a i b słyszą się tylko jeśli żyją.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2012 17:08

żywi słyszą tylko żywych

Odpowiada za rozmawianie między sobą

tak konkretniej ustawianie czy odbiorca słyszy nadawce
  • +
  • -
  • 0

#5 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.08.2012 17:10

czyli jeżeli żywy słyszy żywego to mamy tu alltalk ?
  • +
  • -
  • 0

#6 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.08.2012 18:20

W tej sytuacji tak, można sobie ustawić że żywi ct słyszą martwych tt i wtedy nie jest alltalk xD
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.08.2012 20:54

No wiem ze mozna tylko nie wiem czemu w plugu nie umieszczono jednej linii server_cmd("sv_alltalk 1") xD
  • +
  • -
  • 0

#8 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.08.2012 07:43

Jakby był altalk to każdy by mógł gadać przez mikro, a jak jest ten forward to mogą tylko żywi.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych