Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

[CS:GO] JB Armory Buttons

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 21.08.2012 02:25

Due to how the weapon_ entities are currently being treated, there have been some issues getting an armory on Jailbreak maps to give guns. This plugin will look for buttons which are used to distribute guns for the armory and manually give the weapon to the client.You can modify it with the sm_csgo_button_targetname convar based on the map. Currently, due to the limited number of released maps, the supported maps section will be limited. The trend may be to have buttons in CS:GO JB maps instead of guns laid out on racks/tables, so this may help fix future problems. We'll wait to see if this will be an issue after the main release.JB Maps this Currently Works For:jb_castleguarddev_v8 Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (csgo_armory_buttons.sp - 1.2 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych