Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Natyw do moda?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 20.08.2012 22:35

Witam, mam pytanie chcial bym zrobić coś takiego, do Moda JailBreak, że np. do pluginu jb_duszek.amxx dodać cos takiego ze simon może tylko dawać duszka. Jak to zrobić do: g_Simon, żeby uzyć to w jedynm plugiie, za pomocą natywu ??
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 20.08.2012 22:37

http://amxx.pl/topic/20034-natywy/
  • +
  • -
  • 1

#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 21.08.2012 01:46

No nie za wiele pomogłeś, bo czytałem to i nie wiem jak dodać do g_Simon
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.08.2012 07:38

Dodaj to do głównego pluginu do jailbreak'a, użycie is_user_simon(id) zwraca true jeżeli jest ;)
public plugin_natives()
{
    register_native("is_user_simon","g_Simon",1)
}
public g_Simon(id)
{
    if(g_Simon[id])
        return true

    return false
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2012 07:43

Chyba można tak:


public plugin_natives()
{
register_native("is_user_simon","n_Simon", 1)
}
public n_Simon(id)
{
return g_Simon[id];
}


Tw. speedkill chyba nie może być zmiennej i funkcji o takiej samej nazwie bo bd problemy.
sebul (21.08.2012 15:22):
Może być tak, o ile "g_Simon" nie ma tagu bool, jeśli ma, to wystarczy "n_Simon" zamienić na "bool:n_Simon".

  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.08.2012 08:55

Chyba można tak:



public plugin_natives()
{
register_native("is_user_simon","n_Simon", 1)
}
public n_Simon(id)
{
return g_Simon[id];
}


Tw. speedkill chyba nie może być zmiennej i funkcji o takiej samej nazwie bo bd problemy.

Może być nie powinno być żadnego problemu z tym, Twoja funkcja musi zwracać return bool:g_Simon[id], bo to co masz teraz raczej nie zadziała.
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 21.08.2012 15:22

Ale musze dodać do kodu:
is_user_simon

?
Czy wystarczy dodać to i powinno śmigać


public plugin_natives()
{
register_native("is_user_simon","n_Simon", 1)
}
public n_Simon(id)
{
return g_Simon[id];
}

?

A i co powinienem dodać do tego 2 pluginu?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.08.2012 16:48

public plugin_natives()
{
        register_native("is_user_simon","g_Simon",1)
}
public g_Simon(id)
{
        if(g_Simon[id])
                return true

        return false
}
Potem w drugim pluginie if(is_user_simon(id)){ // Jest simonem }
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#9 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.08.2012 17:11

Pokaż jak jest tworzona zmienna "g_Simon".

public plugin_natives()
{
        register_native("is_user_simon","g_Simon")
}
public g_Simon(id)
{
        if(g_Simon[id])
                return true

        return false
}
Potem w drugim pluginie if(is_user_simon(id)){ // Jest simonem }

To nie zadziała, bo źle tworzysz/rejestrujesz natyw.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#10 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.08.2012 18:18

Trochę siedziałem w Jb xD, g_Simon przechowywuje index gracza który jest simonem, :

if(g_SimonAllowed && !g_Freeday && is_user_alive(id) && team == CS_TEAM_CT && !g_Simon)
{
g_Simon = id
get_user_name(id, name, charsmax(name))
entity_set_int(id, EV_INT_body, 1)
g_PlayerSimon[id]--
if(get_pcvar_num(gp_GlowModels))
player_glow(id, g_Colors[0])

hud_status(0)
menu_simona(id)
}


Wiec raczej natyw powinien zwracać id simona

Trochę siedziałem w Jb xD, g_Simon przechowywuje index gracza który jest simonem, :

if(g_SimonAllowed && !g_Freeday && is_user_alive(id) && team == CS_TEAM_CT && !g_Simon)
{
g_Simon = id
get_user_name(id, name, charsmax(name))
entity_set_int(id, EV_INT_body, 1)
g_PlayerSimon[id]--
if(get_pcvar_num(gp_GlowModels))
player_glow(id, g_Colors[0])

hud_status(0)
menu_simona(id)
}


Wiec raczej natyw powinien zwracać id simona
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#11 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.08.2012 20:11

Czyli w tym pluginie gdzie występuje "g_Simon" dajesz to
public plugin_natives() {
register_native("get_id_simon", "n_Simon", 1);
}

public n_Simon()
return g_Simon;

a w innym pluginie gdzie chcesz sprawdzać id simona, dajesz to
native get_id_simon();

i wtedy jeśli chcesz sprawdzić, czy gracz to simon, musisz zrobić taki warunek
if(id == get_id_simon())

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#12 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.08.2012 20:31

No i oczywiście .inc


#if defined _jbextreme_included
#endinput
#endif

#define _jbextreme_included

#pragma library "jbextreme"

native get_id_simon();


o ile się nie myle ;)
speedkill (21.08.2012 20:44):
Nie trzeba, można zrobić to tak jak sebul napisał ;)

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych