Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Natyw do moda?
#1
Napisano 20.08.2012 22:35
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#3
Napisano 21.08.2012 01:46
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#4
Napisano 21.08.2012 07:38
public plugin_natives() { register_native("is_user_simon","g_Simon",1) } public g_Simon(id) { if(g_Simon[id]) return true return false }
If you can dream it, you can do it.
#5
Napisano 21.08.2012 07:43
public plugin_natives()
{
register_native("is_user_simon","n_Simon", 1)
}
public n_Simon(id)
{
return g_Simon[id];
}
Tw. speedkill chyba nie może być zmiennej i funkcji o takiej samej nazwie bo bd problemy.
#6
Napisano 21.08.2012 08:55
Może być nie powinno być żadnego problemu z tym, Twoja funkcja musi zwracać return bool:g_Simon[id], bo to co masz teraz raczej nie zadziała.Chyba można tak:
public plugin_natives()
{
register_native("is_user_simon","n_Simon", 1)
}
public n_Simon(id)
{
return g_Simon[id];
}
Tw. speedkill chyba nie może być zmiennej i funkcji o takiej samej nazwie bo bd problemy.
If you can dream it, you can do it.
#7
Napisano 21.08.2012 15:22
is_user_simon
?
Czy wystarczy dodać to i powinno śmigać
public plugin_natives()
{
register_native("is_user_simon","n_Simon", 1)
}
public n_Simon(id)
{
return g_Simon[id];
}
?
A i co powinienem dodać do tego 2 pluginu?
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#8
Napisano 21.08.2012 16:48
public plugin_natives() { register_native("is_user_simon","g_Simon",1) } public g_Simon(id) { if(g_Simon[id]) return true return false }Potem w drugim pluginie if(is_user_simon(id)){ // Jest simonem }
If you can dream it, you can do it.
#9
Napisano 21.08.2012 17:11
To nie zadziała, bo źle tworzysz/rejestrujesz natyw.public plugin_natives() { register_native("is_user_simon","g_Simon") } public g_Simon(id) { if(g_Simon[id]) return true return false }Potem w drugim pluginie if(is_user_simon(id)){ // Jest simonem }
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#10
Napisano 21.08.2012 18:18
if(g_SimonAllowed && !g_Freeday && is_user_alive(id) && team == CS_TEAM_CT && !g_Simon)
{
g_Simon = id
get_user_name(id, name, charsmax(name))
entity_set_int(id, EV_INT_body, 1)
g_PlayerSimon[id]--
if(get_pcvar_num(gp_GlowModels))
player_glow(id, g_Colors[0])
hud_status(0)
menu_simona(id)
}
Wiec raczej natyw powinien zwracać id simona
Trochę siedziałem w Jb , g_Simon przechowywuje index gracza który jest simonem, :
if(g_SimonAllowed && !g_Freeday && is_user_alive(id) && team == CS_TEAM_CT && !g_Simon)
{
g_Simon = id
get_user_name(id, name, charsmax(name))
entity_set_int(id, EV_INT_body, 1)
g_PlayerSimon[id]--
if(get_pcvar_num(gp_GlowModels))
player_glow(id, g_Colors[0])
hud_status(0)
menu_simona(id)
}
Wiec raczej natyw powinien zwracać id simona
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#11
Napisano 21.08.2012 20:11
public plugin_natives() {
register_native("get_id_simon", "n_Simon", 1);
}
public n_Simon()
return g_Simon;
a w innym pluginie gdzie chcesz sprawdzać id simona, dajesz to
native get_id_simon();
i wtedy jeśli chcesz sprawdzić, czy gracz to simon, musisz zrobić taki warunek
if(id == get_id_simon())
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#12
Napisano 21.08.2012 20:31
#if defined _jbextreme_included
#endinput
#endif
#define _jbextreme_included
#pragma library "jbextreme"
native get_id_simon();
o ile się nie myle
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych