Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bomba Explode Sound - Przeróbka :P
Started By ESTCOBS, 25.04.2008 18:25
15 replies to this topic
#1
Posted 25.04.2008 18:25
Siema
Przerobi ktoś ten plugin (Bomba Explode Sound) że sekundę po podłożeniu leci muzyczka
Bo mój serwer jest taki TP + 4fun w jednym i mp_c4timer jest ustawiony na 60
I chciałbym żeby było że jak ktoś podłoży to leci bomba.mp3 (nie wav - wystarczy zamienić spk / speak na mp3 play )
Jeszcze jakby był licznik na dole ile czasu do wybuchu i tak
mniej niż 11 sekund do wybuchu = kolor czerwony
mniej niż 30 sekund do wybuchu = kolor pomarańczony
więcej niż 30 sekund do wybuchu = kolor zielony
Pozdro
BTW Apeluje do Micza / Gutka i innych osób znających się na Scriptingu o plugin Admin Check PRO (w tym dziale)
Przerobi ktoś ten plugin (Bomba Explode Sound) że sekundę po podłożeniu leci muzyczka
Bo mój serwer jest taki TP + 4fun w jednym i mp_c4timer jest ustawiony na 60
I chciałbym żeby było że jak ktoś podłoży to leci bomba.mp3 (nie wav - wystarczy zamienić spk / speak na mp3 play )
Jeszcze jakby był licznik na dole ile czasu do wybuchu i tak
mniej niż 11 sekund do wybuchu = kolor czerwony
mniej niż 30 sekund do wybuchu = kolor pomarańczony
więcej niż 30 sekund do wybuchu = kolor zielony
Pozdro
BTW Apeluje do Micza / Gutka i innych osób znających się na Scriptingu o plugin Admin Check PRO (w tym dziale)
#2
Posted 25.04.2008 23:18
ESTCOBS, ten dział to nie KONCERT ŻYCZEŃ!! Jak masz problem z przerobieniem jakiegoś pluginu lub z napisaniem swojego, ewentualnie poprawieniem błędów w kodzie to piszesz, a nie wymyślasz różne rzeczy i myślisz, że każdy będzie spełniał Twoje życzenia...
tym bardziej, że to nie pierwszy raz...
tym bardziej, że to nie pierwszy raz...
#3
Posted 26.04.2008 11:13
Dobra ! To gdzie mam pisać ??
#4
Posted 26.04.2008 11:16
najlepiej w AMX Mod X Studio
#5
Posted 26.04.2008 13:50
Zrobiłem to co chciałeś oprócz tego że muzyka leci 1 s po podłożeniu paki. Bo gdy daje 59 s to mi nie leci ta muzyka tu apeluje zeby ktoś pomół :-P
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "niewiadomo" #define muzyczka ("misc/bomba") #define czas 59 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 29) { set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 10) { set_hudmessage(255, 69, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", "misc/bomba.mp3") } } else if(g_c4timer > 59) { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_generic("sound/misc/bomba.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
#6
Posted 27.04.2008 03:31
zamiast
public plugin_precache() { precache_sound("misc/bomba.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }chyba powinno być:
public plugin_precache() { precache_generic("sound/misc/bomba.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
#7
Posted 17.05.2008 18:10
przerobilem swoje na takie zeby leciala muzyka 12 sekund przed wybuchem. Odliczanie na HUD jest ale muzyki nie ma co zle zrobilem ?
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "jakistam" #define muzyczka ("misc/eksplozja") #define czas 12 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk%", "misc/eksplozja.wav") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/eksplozja.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
#8
Posted 17.05.2008 18:12
Zamiast
Spróbuj
public plugin_precache() { precache_sound("misc/eksplozja.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Spróbuj
public plugin_precache() { precache_generic("misc/eksplozja.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
#9
Posted 17.05.2008 19:02
oj baku baku, jezeli juz mialby tak robic to
precache_generic("sound/misc/explozja.wav")
ale i tak ma dobrze, problem lezy tu:
kiedy poprawnie jest ze spacja miedzy 'spk' a '%s' gdzie nie ma ani spacji ani 's' czyli
precache_generic("sound/misc/explozja.wav")
ale i tak ma dobrze, problem lezy tu:
client_cmd(0, "spk%", "misc/eksplozja.wav")
kiedy poprawnie jest ze spacja miedzy 'spk' a '%s' gdzie nie ma ani spacji ani 's' czyli
client_cmd(0, "spk %s", "misc/eksplozja.wav")lub
client_cmd(0, "spk misc/eksplozja.wav")
#10
Posted 17.05.2008 19:36
Zmienilem tak jak mowicie i dalej mi nie dziala nie odtwarza tej muzyki probowalem pod wav "spk" i na mp3 "play mp3" i ani to ani to nie dziala
#11
Posted 17.05.2008 19:49
btw baku czemu skopiowales plugin samuraja a jako autor podales 'jakistam xP'
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "SAMURAI" #define muzyczka "sound/misc/eksplozja.wav" #define czas 10 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", muzyczka) } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound(muzyczka) }
#12
Posted 17.05.2008 20:06
jezeli chce na 12 sekund to tylko wpisuje tak?
bo zrobilem tak i nadal nie dziala... chyba sobie odpuszcze ten plugin
#define czas 12
bo zrobilem tak i nadal nie dziala... chyba sobie odpuszcze ten plugin
#13
Posted 17.05.2008 20:25
a jezeli jest standardowo to dziala? : O
#14
Posted 17.05.2008 21:35
jezeli jest oryginalny plugin z domyslnym dzwiekiem bez przerobek to dziala... jezeli przerobie na swoj dzwiek i zmienie czas na 12 to juz nie dziala
#15
Posted 17.05.2008 22:01
a zaraz... ten swoj dzwiek pewnie masz w zlym formacie, tzn musi byc odpowiednia jakosc, poczytaj o tym!
bo jakbys mial w zlym miejscu sam dzwiek jakies logi by byly, masz w dobrym miejscu dzwiek ?
bo jakbys mial w zlym miejscu sam dzwiek jakies logi by byly, masz w dobrym miejscu dzwiek ?
#16
Posted 17.05.2008 22:25
dzwiek jest w sound/misc tak jak powinien byc , w formacie .wav ... moze masz racje, moze musi byc jakis okreslony bitrate
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users