#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
new ma_klase[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Klasy Ludzi", "1.3", "Klasy ludzi edit. mountan")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}
public WybierzLudzi(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect");
menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGrubas", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wLodziarz", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wDziewczynka z zapalnikiem", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wStary Komandos", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wDziecko swiatla", "6", 0)
menu_additem(menu, "\wX-Men \r(Premium)", "7", ADMIN_LEVEL_H)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(ma_klase[id] == 1)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 1
}
}
case 2:
{
if(ma_klase[id] == 2)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 2
}
}
case 3:
{
if(ma_klase[id] == 3)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Lodziarz wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 3
}
}
case 4:
{
if(ma_klase[id] == 4)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Dziewczynka z zapalnikiem wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 4
}
}
case 5:
{
if(ma_klase[id] == 5)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Stary komandos wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 5
}
}
case 6:
{
if(ma_klase[id] == 6)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Dziecko swiatla wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 6
}
}
case 7:
{
if(ma_klase[id] == 7)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 7
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public DajMoce(id)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 0)
{
set_user_armor(id, 40)
}
else
if(ma_klase[id] == 1)
{
set_user_health(id, 300)
}
else
if(ma_klase[id] == 2)
{
set_user_gravity(id, 0.50)
set_user_maxspeed(id, 1.20)
}
else
if(ma_klase[id] == 3)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5)
}
else
if(ma_klase[id] == 4)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)
}
else
if(ma_klase[id] == 5)
{
give_item(id,"weapon_g3sg1");
}
else
if(ma_klase[id] == 6)
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 5)
}
else
if(ma_klase[id] == 7)
{
set_user_armor(id, 200)
set_user_health(id, 250)
set_user_gravity(id, 0.50)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sprawdz(id)
{
DajMoce(id)
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 0)
{
WybierzLudzi(id)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}