Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[GunXpMod] Konfiguracja do ZM

Zombie Plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.08.2012 15:52

*
Popularny

Witam w tym temacie dowiecie się jak skonfigurować GunXpModa pod ZM.

Linki:

Zombie Plague 4.3 - http://amxx.pl/topic...-plague-mod-43/
GunXPMOD - http://amxx.pl/topic...-zapis-na-nick/

Pewnie niektórym z was właśnie nie działa poprawnie gunxpmod pod zombie moda.

Jest to po prostu nie zrozumienie tematu bądź nie doczytanie.

A więc tak cały problem siedzi w gunxpmod.cfg gdzie nie mamy poprawnie skonfigurowanego moda.
Zapewne posiadamy tam taki kod
/*================================================================================
[Commenting/uncommenting MODS.]
=================================================================================*/
/*Normal mod,means simple cs style, without other mods.*/
//#define NORMAL_MOD
/*Uncomment it if you are using Zombie Swarm and comment other.*/
#define ZOMBIE_SWARM
/*Uncomment it if you are using Zombie Infection style mods and comment other.*/
//#define ZOMBIE_INFECTION
/*================================================================================
[Uncomment it if ZOMBIE_INFECTION and select zombie style MOD.]
=================================================================================*/
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
//#define ZOMBIE_PLAGUE
/*================================================================================
[End of MODS.]
=================================================================================*/

Jak widzicie mamy tutaj włączone tylko Zombie Swarm, jeżeli używacie akurat Zombie Plague 4.3 jest to nie poprawne ponieważ działa tam system infekcji.
A więc
#define ZOMBIE_SWARM
zamieniamy na
//#define ZOMBIE_SWARM
Teraz musimy włączyć #define ZOMBIE_INFECTION
a więc zamieniamy
//#define ZOMBIE_INFECTION
na
#define ZOMBIE_INFECTION
Pozostaje nam teraz włączenie odpowiednich funkcji pod naszego moda w przypadku używania Zombie_Plague musimy edytować
//#define ZOMBIE_PLAGUE
na
#define ZOMBIE_PLAGUE
Natomiast w przypadku Biohazard
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
na
#define ZOMBIE_BIOHAZARD

Następnie całość kompilujemy lokalnie.

Mam nadzieje że pomogłem, ponieważ gdy zaczynałem zabawę ze scryptingiem nie potrafiłem tego zrobić mam nadzieje że pomogłem niektórym pomimo że ten poradnik nie jest na wysokim poziomie.
  • +
  • -
  • 5

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 NotSecond

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:pawel
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 05.09.2012 16:51

Zapewne posiadamy tam taki kod
/*================================================================================
[Commenting/uncommenting MODS.]
=================================================================================*/
/*Normal mod,means simple cs style, without other mods.*/
//#define NORMAL_MOD
/*Uncomment it if you are using Zombie Swarm and comment other.*/
#define ZOMBIE_SWARM
/*Uncomment it if you are using Zombie Infection style mods and comment other.*/
//#define ZOMBIE_INFECTION
/*================================================================================
[Uncomment it if ZOMBIE_INFECTION and select zombie style MOD.]
=================================================================================*/
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
//#define ZOMBIE_PLAGUE
/*================================================================================
[End of MODS.]
=================================================================================*/


Pytanie z dziedziny technicznej.

Czy modyfikowales .sma czy tylko dopisales formułke do cfg bo ni ... nie da sie skompilowac z włączoną unkcja zobie plague?
  • +
  • -
  • 0

#3 Why So Serious?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 01.10.2012 18:05

up a biblioteki masz wszystkie?
  • +
  • -
  • 0

#4 dziobax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 11.10.2012 10:03

po ustawieniu na zombie plague nie idzie tego skompilować lokalnie
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#5 Why So Serious?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 12.10.2012 07:30

może ci brakuje includow w kompilaorze. Zrob oddzielny temat i pokaz tam errory
  • +
  • -
  • 0

#6 BoroWSP

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:66
  • Steam:steam
Offline

Napisano 27.10.2012 23:14

Czy ktoś wie czy będzie działało z pluginem http://amxx.pl/topic...a-przy-zabiciu/ ??
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

RzeZnia.eu - Sieć Serwerów Counter-Strike 1.6

#7 Porywacz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 15.01.2013 15:27

Jak to skomplikować ??
  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#8 oBluMeNo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Hehe
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 23.01.2013 17:46

Przeciez pliku cfg. nie da sie kompilowac ? Podales tylko zmiane w cfg., a co z plikiem sma., co tam zmienic?
  • +
  • -
  • 0

#9 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 23.01.2013 17:58

Następnie całość kompilujemy lokalnie.


W przypadku compilacji lokalnej nie idzie skompilować pliku cfg ponieważ plik cfg robi jako brakujący kod do sma, więc w przypadku gdy załączymy do sma, cfg i skompilujemy lokalnie nasze sma zmieni postać na amxx lecz z kodem zawartym w sma jak i cfg.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#10 Michal21

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.04.2013 23:08

ELOS, a możesz wysłać to już skompilowane w winrar bo nie wiem jak to zrobić
  • +
  • -
  • 0

#11 Szary Frager

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Kłodzko
Offline

Napisano 15.06.2013 10:20

Najlepiej jest używać do tego najnowszej wersji ZP 5.0.8 
Wystarczy dodać plugin GXPM następnie konfiguracja w CFG restart serwera i działa. Proszę nie pisać ,ze nie działa sam mam to na swoim serwerze.

Jest to tylko konfiguracja tych dwóch pluginów ,a co z pozostałą??

Np. EXP za zarażenie ?
EXP za Zabicie Człowieka/Zombie 


  • +
  • -
  • 0

#12 w0j73k

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 30.06.2013 18:53

A mi nie działa mod na ZombieHell.

 

 

Jaka powinna być poprawna konfiguracja pod ZH ?

 

 

ZombieHell         1.5c        hectorz0r         zombiehell_v1.5  running  
Gun Xp Mod         2.0         xbatista          gunxpmod.amxx    error    
Gun Xp Mod Shop    1.4         xbatista          gunxpmod_shop.a  running  
UNLOCK : AK06      1.0         xbatista          unlock_ak47.amx  running  
Unlock : Grenade   1.0         xbatista          unlock_heseek.a  running  
Unlock : M16A1     1.0         xbatista          unlock_m3.amxx   running  
Unlock : Parachut  1.0         xbatista          unlock_parachut  running  
UNLOCK : Sawn Off  1.0         xbatista          unlock_xm1014.a  running  
UNLOCK : Colt Tro  1.0         xbatista          unlock_deagle.a  running  
UNLOCK : AK06      1.0         xbatista          unlock_famas.am  running  
10 plugins, 9 running

  • +
  • -
  • 0

#13 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 01.07.2013 13:08

Powinieneś utworzyć nowy temat.

 

Pod Zombie Hell powinno działać gdy odblokowany będzie tylko

#define NORMAL_MOD

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#14 Nemcio

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:69
  • GG:
  • Lokalizacja:ZmC
Offline

Napisano 06.01.2014 15:47

Sorry za odkop, czy moglbys ktoś dać gotowego gunxpmod'a.amxx skonfigurowanego pod Zombie Plague 4.3?


  • +
  • -
  • 0

#15 Alpacino

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Ujazd
Offline

Napisano 10.01.2014 17:00

Jak chcecie skompilować zm to musicie z folderu addons/amxmodx/scripting/include wgrać ten folder include do lokalnego kompilera zmienić to tak jak napisał ELOS i możecie cieszyć się że działa wam zombie plague/biohazard jeśli ELOS możesz to dodaj to do postu by wiedzieli bo wiele osób niewie co robić 



#16 Coutere

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:sdasasa
Offline

Napisano 31.05.2014 10:57

ja tylko edytowalem plik zombieplague.cfq oraz gunxpmod.cfg pod zm plague wgralem i za***iscie dziala


Jestem H@ serwer ZM http://techni-cs.pl/ GT :b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png wszelkie pytania GG:46207680


#17 marcin2

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Pewel Wielka
Offline

Napisano 23.10.2014 10:53

Skompiluje ktos w końcu gunxpmod pod zombie plague??

 

Bo kązdy dużo pisze się mądrzy a jeszce nikt tego nie skompilował dobrze, i nikomu sie to nie udało...


  • +
  • -
  • 0

#18 Evviva L`arte

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 07.12.2015 22:15

Mial bym prosbe do osoby co by potrafila to zrobic jak cos to pisac na gg 51553518   @@@@


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych