Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ZROBIENIE KLAS NA DR


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 AnarchistaMJ

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2012 17:43

Ninja-(premium)2x skok 140hp i tam jak chcesz mniejsza widoczność obejdzie sie tez i bez
Assasin(premium) 3x skok mniejsza grawitacja troche szybszy od pozostałych 150 hp na start
Skoczek - mniejsza grawitacja
Zeus (5 skoków mniejsza grawitacja i 3 pioruny)
Speeder-200 kondychy 1/4 kosa
Dres-odporny na hedshoty 1/2 sznasa na odbicie pociskui 20 kondycji
Dusiciel -nie słychac jego kroków 55 speeda 1/3 z kosy
Hero- (superpremium) -4skoki prawie niewidzialny odporny na hedshoty cicho chodzi i mniejsza grawitacja + 2 fleshe i 1 smoke.
Hode- cicho chodzi 1/2 z kosy 2 skoki 80 speeda

Proszę o wykonanie tych klas, + kompilację w plik , żebym mógł to wgrać tylko na serwer i by działały...
Klasy premium i super premium moją być na flagę jakąś tak by nie mógł jej używać gracz bez flagi ( ponieważ będą do kupna ).

Proszę o szybkie wykonanie.
  • +
  • -
  • 0

MerryJane.eu


#2 Ultrax

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:47
  • Lokalizacja:ZG
Offline

Napisano 18.08.2012 00:03

Rozumiem że te klasy chyba do cod mod'a z połączeniem z DeathRun'em

Ninja(Premium):

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
	   
new const nazwa[]   = "Ninja (Premium)";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Ninja (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 AnarchistaMJ

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.08.2012 07:04

A jak zrobić , odnośnik : /klasy by działał? i tam były te wszystkie klasy co wgram?
  • +
  • -
  • 0

MerryJane.eu


#4 Ultrax

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:47
  • Lokalizacja:ZG
Offline

Napisano 18.08.2012 10:32

Wgraj silnik nowego cod mod'a. Potem usuń klasy z nowego cod'moda i dodaj tam moje i będzie Ci działać ;). Najlepiej napisz mi na gg to Ci wyjaśnie: 7880386.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych